Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از حملات موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در عسیر خبر دادند. ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدورانشان را در الربوعه واقع در عسیر را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در "مجازه" و اطراف گذرگاه علب در عسیر را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

هلاکت یک نظامی سعودی در عملیات نیروهای یمنی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی نظامیان سعودی به سمت کوه "إم بی سی" در جیزان را دفع کردند که در جریان این عملیات دفاعی یک افسر سعودی با درجه سروان به هلاکت رسید.

نظامیان سعودی مناطق مسکونی بخش مرزی رازح در صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار دادند.

در مقابل نیروهای یمنی مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدورانشان در جنوب "وادی المعایین" را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی با انجام عملیات کمینی منحصر به فرد در شمال صحرای میدی، یک خودروی زرهی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را منهدم کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند

پایگاه راهبردی میرون، تنها پایگاه کنترل و مراقبت هوایی نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی تاکنون ۱۰ بار هدف نیروهای مقاومت قرار گرفته است.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • فیلم/ حزب‌الله مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص