Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با مطرح نمودن اینکه مجموعه‌ی بسیج بدنبال اجرایی کردن پنج طرح در زمینه‌ی اقتصادی، امنیتی، خدماتی و بهداشتی، کار جهادی و سازندگی و در نهایت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، به تبیین این طرح‌ها پرداخت.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در پی توضیح طرح صندوق‌های قرض الحسنه مردم محور بیان کرد: این صندوق‌ها با رویکرد کار جهادی و خارج از فضای ربوی بانک‌ها به میدان آمده اند که به صورت مردمی اداره می‌شوند و در جهت ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی سازمان یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به طرح گشت‌های محله محور بسیج بیان کرد: امروز احساس امنیت در کشور ما که الحمدا... از امنیت برخوردار است مسئله‌ی مهمی می‌باشد و مدیریت امنیتی در این زمینه نقش موثری دارد و گشت‌های محله محور بسیج با هدف ایجاد امنیت در شهر و روستا به کار خود ادامه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در خصوص سرویس دهی و خدمات رسانی به مراکز بهداشت و درمان روستا‌ها بیان کرد: در دستور کار است که به روستا‌های محروم پزشکان متخصص فرستاده شوند و خدمات رسانی به مردم صورت بگیرد و گوشه‌ای از محرومیت‌های پزشکی در سطح شهرستان را برطرف شود.

وی در بحث اردو‌های جهادی به گزارش عملکردی شهرستان در بحث بسیج سازندگی پرداخت و عنوان کرد: اردو‌های جهادی خدمات ارزنده‌ای را به همراه داشته از جمله آنکه در موارد بسیاری، مشکلات خانواده‌ها بالاخص خانم آن خانواده را برطرف نموده است.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ هم چنین به بررسی آسیب‌های اجتماعی سطح شهرستان پرداخت و بیان کرد با وجود آمار بالای طلاق در شهرستان، امروز هدف بر این است که بتوانیم با کارگروه‌های امر به معروف و آموزش روش‌های همسرداری آسیب‌های اجتماعی اخلاقی را به حداقل برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه در بحث روشنگری در مسائل امروز کشور مطرح کرد: اینکه بیشتر مسائل و نا آرامی‌ها را به رهبری نسبت می‌دهند، تجمیع حواس و روشنگری شما بسیجیان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه امروز شبهات بسیاری مطرح است، تصریح کرد: پاسخ شبهات را می‌توان با آگاهی از مسائل تاریخی به صورت علمی پاسخ داد و این موضوع به شما فرماندهان و بسیجیان برمی گردد.

وی در ادامه تصریح نمود: به واسطه‌ی بی تدبیری عده‌ای از خواص جایگاه ولایت امام علی (علیه السلام) به دست افراد بی لیاقت افتاد و زمان همه‌ی این موارد را گواه بود که چگونه پیمان شکنی کردند و غدیرخم را فراموش کردند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در مسائل جزئی کشور دخالت مستقیم نمی‌کند یادآور این موضوع شد ما مردم نمایندگان را به مجلس راهی میکنیم پس برای آنکه مجلس سالم تری داشته باشیم باید انتخاب‌های بهتری داشته باشیم و اینکه امروز رای نماینده مجلس مخفی می‌ماند آن هم در صورتی که رای نمایندگان به تک تک افراد جامعه مربوط می‌شود، ظلم به مردم است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نظام مسائل نواحی شهری را با حضور مدیر منطقه و مدیر ناحیه مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق‌شناس نایب‌رئیس و با حضور علی‌فرمانی رئیس شورای شهر و ولی چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، معاونان خدمات شهری مناطق و مدیران نواحی و شورایاران نواحی عظیمیه و اسماعیل‌آباد، شهید بابایی و اندیشه و با هدف بحث و بررسی مشکلات این نواحی در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

محسن حق‌شناس، نایب‌رئیس و رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین در سخنانی ضمن تاکید بر استمرار نشست با شورایاران نواحی اظهار کرد: یک‌بار مشکلات کل نواحی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم و سپس نظام مسائل نواحی شهری را با حضور مدیر منطقه و مدیر ناحیه مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: همچنین در ادامه مسیر موارد مطرح شده توسط گروه نظارت و پیگیری شورا پیگیری خواهد شد و امیدواریم مشکلات در اسرع وقت رفع شود.

لزوم تعریض جاده قزوین به نجف‌آباد

محمودی شورایار ناحیه اندیشه به بیان مشکلات این ناحیه پرداخت و گفت: ساماندهی جاده اصلی و روکش آسفالت، تأمین روشنایی جاده، درختکاری بوستان، کمبود نیروی خدماتی پسماند، ساماندهی کوچه‌ها و رسیدگی به جداول، کمبود وسیله نقلیه، نصب ست‌های ورزشی در جاده سلامت، وجود افاغنه در منطقه، تعریض جاده قزوین به نجف آباد از جمله مهم‌ترین مشکلات این ناحیه است..

حجت‌الاسلام انصاری شورایار ناحیه عظیمیه و اسماعیل‌آباد هم در سخنانی به تشریح مشکلات این ناحیه از جمله نبود سیستم جمع‌آوری فاضلاب شهری، نبود سالن ورزشی، نبود چراغ روشنایی در مسیر اسماعیل آباد، تیربرق‌های فرسوده در کوچه‌ها، ایجاد فضای سبز و بوستان، توجه به نظافت کوچه‌ها و نظارت بر نخاله‌های ساختمانی پرداخت.

در ادامه جلسه، مسئول ناحیه شهید بابایی و شهید بهشتی در سخنانی به بیان مشکلات این ناحیه از جمله هرس درختان در محلات تابعه این ناحیه، روکش آسفالت در برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها، توجه بیشتر سازمان عمران به منطقه، توجه به بهسازی بوستان‌های ناحیه، نظافت سرویس‌های بهداشتی و جدول‌گذاری در سطح ناحیه اشاراتی داشت.

همچنین مافی شورایار ناحیه اسماعیل‌آباد هم در سخنانی ضمن بیان مشکلات این ناحیه از جمله نامشخص بودن حریم رودخانه و جدول‌گذاری و آسفالت آن، تعیین تکلیف کوچه طلاییه و نظارت بر کار تاکسی‌ها خواستار تشکیل جلسات بررسی مشکلات در سطح این ناحیه شد.

به گزارش ایمنا، پس از بیان مشکلات مطرح شده توسط هر کدام از شورایاران نواحی در ادامه هر کدام از مسؤلین نواحی به بیان توضیحات و اقدامات خود در خصوص حل مشکلات این نواحی پرداختند. در این جلسه رئیس و اعضای کمیسیون ضمن بررسی مشکلات نواحی بر لزوم پیگیری با برخی دستگاه‌ها برای برطرف نمودن مشکلات تأکید کردند.

کد خبر 747565

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه