Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم ملي کرواسي پس از شکست مقابل فرانسه گفت:آسان نيست که در فينال شکست بخوريد اما ما مي توانيم به خودمان افتخار کنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم هاي ملي فوتبال فرانسه و کرواسي امروز از ساعت 19:30 در ديدار فينال جام جهاني 2018 روسيه در ورزشگاه لوژنيکي مسکو به مصاف هم رفتند که اين ديدار با نتيجه پرگل 4 بر 2 به نفع فرانسه به پايان رسيد تا خروس ها براي دومين بار در تاريخشان قهرمان جام جهاني شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لوکا مودريچ، کاپيتان تيم ملي کرواسي که عنوان بهترين بازيکن جام جهاني 2018 را از آن خود کرد، پس از اين شکست گفت: آسان نيست که در فينال شکست بخوريد اما ما مي توانيم به خودمان افتخار کنيم. ما بهتر از آنچه که بوديم عمل کرديم و در اکثر اين بازي تيم برتر ميدان بوديم.
وي افزود: گل هايي را از بدشانسي خورديم و اين باعث شد تا شکاف مياني ما ايجاد شود. اکنون احساس درهم ريختگي‌ دارم.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام قهرمانان ترکیه از امروز و با برگزاری مسابقات چهار وزن (۵۵ ,۶۷, ۷۷, ۹۷) به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به سه مدال طلا و یک مدال نقره رسیدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به این شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد. دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه‌ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد. وی در دیدار نهایی حریف ترکیه‌ای را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

دیگر خبرها

  • ترسو می‌میرد، برای رفتن به فینال می‌جنگیم
  • بهترین مقاصد اروپایی برای تعطیلات
  • خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!
  • اوزونیدیس: به حریفانی باختیم که از آنها بهتر بودیم
  • جوایز کشتی گیران برتر رنکینگ کرواسی پرداخت شد
  • وداع تاریخی امباپه با نابود کردن لالیگا!
  • وداع تاریخی: لالیگا را نابود کن امباپه!
  • امباپه با غلطک لالیگا را صاف می‌کند!
  • پرداخت جوایز کشتی‌گیران برتر رنکینگ کرواسی
  • سه طلا و یک نقره سهم شاگردان باوفا در روز نخست