Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم ملی کرواسی از شکست در دیدار فینال جام‌جهانی 2018 روسیه در برابر فرانسه گفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، دیدار تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در حالی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع فرانسه به پایان رسید و تیم فرانسه توانست عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کند.

این در حالی است که ایوان راکیتیچ هافبک تیم ملی کرواسی و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این دوره از رقابت‌ها در پایان بازی گفت:" به نظرم در نیمه اول تیم برتر میدان کرواسی بود؛ ما حملات زیادی را انجام دادیم، اما امشب بدشانس بودیم؛ آن‌ها موفق شدند چهار گل به ثمر برسانند روی فقط سه شوتی که به سمت دروازه زدند، اما آن‌ها شایسته قهرمانی بودند و من به آن‌ها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرواسی فرانسه جام جهانی جام جهانی 2018 روسیه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد