Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@21:37:10 GMT

تصادف مرگبار «ام وی ام» با ۴۰ زائر عراقی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۲۰۴

معاون عملیات سازمان امداد و نجات درباره علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از برخورد یک دستگاه سواری ام‌وی‌ام با ۴۰ نفر از عابران پیاده در محور سبزوار ـ شاهرود خبر داد.

شاهین فتحی در گفت‌وگویی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ۱۸:۰۵ امروز یک دستگاه سواری ام‌وی‌ام در کیلومتر ۸۰ محور سبزوار ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرود در حرکت بود که در محدوده داورزن با ۴۰ نفر از زائران عراقی که در حال حرکت در حاشیه راه بودند، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به مصدومیت هشت تن شد، گفت: متاسفانه سه نفر از این افراد جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز توسط عوامل امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته وی، این زائران از کشور عراق بودند که یک زائر عراقی و دو زائر ایرانی از سوی هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات درباره علت این حادثه نیز گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادف مرگبار پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده