Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، صندوق بین‌المللی پول(آی ام اف) در سندی که به تازگی منتشر شد، پیش‌بینی کرده است بدهی دولتی آرژانتین در پایان ۲۰۱۸ به اوج برسد و سپس افت کند، ‌که این به عنوان بخشی از توافق ۵۰ میلیارد دلاری این صندوق، برای کاهش کسری بودجه آرژانتین، صورت می‌گیرد.

انتظار می‌رود میزان بدهی تا رکورد ۶۵ درصد تولید ناخالص ملی افزایش پیدا کند و سپس تا سال ۲۰۲۱، که آخرین سال برنامه اقتصادی صندوق می‌باشد، به ۵۶ درصد تولید ناخالص ملی افت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط ارزش پزوی آرژانتین در اوایل امسال و خروج جهانی سرمایه‌گذاران از بازارهای درحال ظهور، درحالی‌که نگرانی‌هایی در مورد توانایی دولت آرژانتین برای مهار تورم به وجود آمده بود، باعث شد این کشور در ماه می از آی‌ام‌اف درخواست کمک کند.

همچنین در گزارش آی‌ام‌اف سیاست‌هایی که دولت می‌تواند به وسیله آن کسری بودجه خود را کاهش دهد، مشخص شده است. در این میان به حفظ مالیات صادرات محصولات سویا در نرخ متوسط ۲۵.۵ درصد و به تاخیر انداختن اجرای تغییرات کلی مالیاتی سال گذشته، اشاره شده است.

روبرتو کاردارلی، رییس ماموریت آرژانتین ای‌ام‌اف، در بیانیه‌ای که با گزارش این صندوق منتشر شد، گفت که اقتصاد این کشور آفریقای جنوبی در ربع دوم و سوم امسال با رشد منفی روبرو خواهد شد. در این گزارش پیش‌بینی شده است در سال ۲۰۱۹ رشد اقتصادی ۱.۵ درصد و در سال ۲۰۲۰ به حدود ۳ درصد برسد.

کد خبر 4347759

منبع: مهر

کلیدواژه: آرژانتین بدهی دولت به بانکها بدهی مالی صندوق بین المللی پول بانک مرکزی ایران قیمت نفت ایالات متحده آمریکا تحریم اقتصادی ایران گمرک مصرف برق جنگ تجاری اوپک صرفه جویی در مصرف برق تولید نفت بازار ارز تعرفه واردات گمرک نیروگاه برق صادرات نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند

علی رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: صندوق‌های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی راه‌حل مناسبی برای تزریق صحیح منابع مالی است که اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را هموار و تسهیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تاسیس و راه‌اندازی ۲ صندوق زیتون و باغستان سنتی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قرار دارد، ادامه داد: با راه‌اندازی این صندوق‌ها، زنجیره تولید و بازاررسانی محصولات کشاورزی تقویت شده و زمینه را برای افزایش تولید فراهم می‌سازد.

رحمانی بیان کرد: استان قزوین در این چند سال گذشته در زمینه تولید زیتون با پیشرفت‌های چشمگیری همراه است و همچنین در حوزه باغستان سنتی نیز قدمت هزارساله دارد که صندوق‌های بخش کشاورزی در کنار این ظرفیت‌ها به افزایش تولید منجر خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تقویت صندوق‌های بخش کشاورزی به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم نیز کمک می‌کند، ادامه داد: از آنجایی که بخشی از مشارکت در این صندوق‌ها با کمک بهره برداران بخش کشاورزی صورت می‌گیرد، به نوعی مشارکت جوامع محلی و مردم را در توسعه اقتصادی همواره می‌سازد.

به گفته معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین، تقویت و توسعه گلخانه نودهک، صنایع تبدیلی، پایانه صادراتی و همچنین افزایش بهره وری در تولید از دیگر مزایای تقویت صندوق‌ها در بخش کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»