Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@12:32:04 GMT

سریال‌های پلیسی در راه تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۳۱۹

سریال‌های پلیسی در راه تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سردار سعید منتظرالمهدی معاون و سخنگوی سابق ناجا که روز گذشته ۲۳ تیرماه طی تغییراتی از ناجا رفت درباره سریال های پلیسی که در دوره مسئولیت وی در جریان تولید قرار داشتند گفت: «گشت ویژه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت یکی از سریال های در حال تولید است که در ۱۳ قسمت برای هفتهنیروی انتظامی آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این سریال در ژانر جنایی، پلیسی و کارآگاهی است و فضایی اکشن دارد و امیدواریم مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد.

به گفته وی، «گشت ویژه» با نگاه پیشگیری و آگاه سازی مخاطبان ساخته می شود.

سخنگوی سابق ناجا عنوان کرد: سریال دیگری با نام «دختر گمشده» داریم که به کارگردانی احمد کاوری در ۶ قسمت آماده می شود.

وی با اشاره به یک پروژه طولانی مدت بیان کرد: یک تریلر ۱۰۰ قسمتی در حال برنامه ریزی است تا بعدا به تولید برسد که شروع این اثر از مرزهای کشور و درباره بحث منافقان و ترورها خواهد بود. فیلمنامه بخشی از این تریلر ۱۰۰ قسمتی با نام «ابرهای تابستان» آماده شده است و محمدرضا شفیعی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

سردار منتظرالمهدی افزود: مجموعه دیگری با نام «رهایی گروگان» در هشت قسمت به نگارش درآمده که اثر بسیار جذابی است و فضایی اکشن دارد. این مجموعه نیز آماده پیش تولید است و این بخش هم در قالب همان تریلر ۱۰۰ قسمتی گنجانده خواهد شد. همچنین سریالی با نام «بارانداز» داریم که جزییات این سریال بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی درباره تولید سریال های پلیسی و علاقه مخاطبان به این آثار عنوان کرد: مردم سریال های پلیسی را دوست دارند و ما هم تلاش می کنیم تصویری از پلیس ارایه دهیم که از واقعیت دور نباشد و به سمت و سوی ایده آل های ما هم پیش برود. درواقع اگر سریالی می سازیم و پلیسی را معرفی می کنیم صرف این نیست که بگوییم پلیس ما اینگونه است و ممکن است مخاطب به کلانتری برود و چنین برخوردی هم نبیند و البته شاید هم بهتر از آن را ببیند.

سردار منتظرالمهدی در پایان گفت: تصویری که ارایه می شود قرار است پلیس مورد قبول را نمایش دهد تا مردم او را ببینند و همکاران من بفهمند که چنین پلیسی ایده آل است و به سمت او گرایش پیدا کنند.

501

منتظرالمهدی سخنگو ناجا جنایی گشت ویژه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منتظرالمهدی سخنگو ناجا جنایی گشت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید