Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@05:22:28 GMT

تشریح نقش آفرینی بانک ملت در کاهش مصرف برق

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۳۳۸

تشریح نقش آفرینی بانک ملت در کاهش مصرف برق

به دنبال افزایش دمای هوا در اکثر نقاط کشور و اوج گیری مصرف برق، بانک ملت در راستای همگامی با برنامه های کاهش مصرف برق در کشور و ایفای نقش در کاهش خاموشی واحدهای صنعتی و اماکن تجاری و مسکونی اقدامات ویژه ای را به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی بانک ملت، علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی بانک ملت از تدابیر ویژه این بانک برای صرفه جویی در مصرف برق و تشریک مساعی در برنامه ملی مدیریت بهینه برق خبر داد و افزود: بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای اقتصادی بزرگ و خدمتگزار، مدیریت بهینه برق را در دستور کار واحدهای ستادی و شعب خود در سراسر کشور به ویژه استان هایی که با افزایش دما و مصرف برق مواجه بوده اند، قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صابریان تغییر ساعت کار واحدهای ستادی و شعب در استان های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، سمنان، شهر شیراز و برخی شهرهای استان اصفهان، استفاده از لامپ های کم مصرف، بکار گیری سیستم های هوشمند روشنایی در ساختمان ها، بهینه سازی دمای سیستم های برودتی در ساختمان ها و فرهنگ سازی در استفاده بهینه از  تجهیزات اداری برقی را از مهم ترین اقدامات بانک ملت در کنترل مصرف برق و ایفای نقش در به حداقل رساندن خاموشی منازل و واحدهای صنعتی و تجاری ذکر کرد و آن را وظیفه ای ملی در همه سطوح جامعه و سازمان ها توصیف کرد.
این مقام مسوول در بانک ملت تاکید کرد؛ تغییر ساعت کار شعب در برخی استان ها وقفه ای در ارایه خدمات به مشتریان ایجاد نکرده و کلیه شعب این بانک در اغلب استان های ذکر شده از ساعت ۶:۳۰ صبح آماده ارایه خدمت به مشتریان گرامی هستند.
صابریان در عین حال گفت: ساعت فعالیت کار واحدهای بانک در این استان ها براساس تصمیمات مقامات محلی کمی متفاوت است.
وی همچنین از هموطنان خواست تا حد امکان با استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ملت از قبیل همراه بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و پایانه های خودپرداز در کمترین زمان و بدون نیاز به تردد در سطح شهرها نیازهای بانکی خود را برطرف نمایند.





منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک ملت مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت