Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@18:52:24 GMT

طعنه مطهری به قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۳۶۳

طعنه مطهری به قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸

علی مطهری در واکنش به قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ در توییت خود نوشت: با توجه به آفریقایی الاصل بودن دو سوم بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه باید گفت: تیم قاره آفریقا با چند بازیکن فرانسوی قهرمان جهان شد.

برترین ها: علی مطهری در واکنش به قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ در توییت خود نوشت: با توجه به آفریقایی الاصل بودن دو سوم بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه باید گفت: تیم قاره آفریقا با چند بازیکن فرانسوی قهرمان جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Xhd

منبع: فردا

کلیدواژه: علی مطهری فرانسه جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • میزبانی ایران اکسپو از ۸۰ کشور | کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود