Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@00:10:36 GMT

اعتراف ستاره کرواسی درمورد دیدار فینال

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۴۹۴

هافبک تیم ملی کرواسی بدشانسی را دلیل اصلی باخت تیمش در فینال جام بیست‌ویکم مقابل فرانسه دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوان راکیتیچ و یارانش در تیم ملی کرواسی نتوانستند شگفتی‌سازی‌های خود در جام جهانی 2018 را با کسب عنوان قهرمانی کامل کنند و با قبول شکست 4 بر 2 برابر فرانسه از رسیدن به این هدف باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکیتیچ پس از این بازی گفت: ما در نیمه اول بازی تیم برتر میدان بودیم و داشتیم حمله می‌کردیم اما امشب شانس با ما یار نبود.

هافبک بارسلونا که در میان تمام بازیکنان حاضر در این جام جهانی بیشترین تعداد بازی را در فصل اخیر انجام داده است، ادامه داد: فرانسه در این بازی 4 گل به ثمر رساند در حالی که تنها سه شوتش داخل چارچوب بود. با این حال باید به فرانسوی‌ها تبریک گفت چون آنها استحقاقش را داشتند.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • حامیان فلسطین نظامی صهیونیست را در فرانسه به دادگاه کشاندند
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!