Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در همایش روز ملی عفاف و حجاب با بیان اینکه انسان موجودی کرامت جو است و اجبار را بر نمی تابد، اظهار داشت: در مواجهه با مردم باید اقناعی عمل کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی‌اصغر جمشیدنژاد اظهار داشت: نمی‌توان اداره کشور را براساس الگوهای ذهنی سلیقه‌ای پیش برد، چرا که اداره فرهنگ در یک جامعه‌ی پویا براساس مشی سیاسی امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقابل انسان در برابر اجبار را فطری و طبیعی قلمداد کرد و گفت: حجاب در فرهنگ و دین ما معنادار و جزء موضوعاتی است که همواره بدان توجه ویژه‌ای شده و نوعی انضباط اجتماعی و منطبق بر قوانین و مقررات جاری کشورمان محسوب می‌شود و البته ریشه در تاریخ گذشته ایران زمین دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ادامه داد: اجبار با انضباط تفاوت دارد و هیچ جامعه‌ای بدون انضباط، فرهنگ و هنجار تنظیم شده قابل اداره نیست.

جمشیدنژاد به اهمیت صدور فرهنگ غنی اسلامی کشورمان به دنیا اشاره کرد و گفت: تولیدات داخلی بایستی مبتنی بر نیاز مخاطبان داخلی و خارجی تنظیم و طراحی شود و استانداردسازی شود تا بتوانیم علاوه بر ترغیب مردم داخل کشور و مخاطب خارجی را نیز جذب کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به‌طور ویژه برای تقویت مسائل فرهنگی‌مان تلاش کنیم و ارزش‌های موجود در جامعه اسلامی‌مان را به بهترین شکل ممکن به بیرون بنمایانیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 انضباط اجتماعی جامعه حجاب زمین قوانین و مقررات جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب‌کشی در عید نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است

سردار محمدیان رییس پلیس فرماندهی پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگاران جوان اظهار کرد: غیر از تعطیلات عید نوروز  به طور  عادی اگر کسی خواست جا به جایی اثاثیه منزل یا مغازه داشته باشد، باید همکاران ما هویت آن‌ها را بررسی کنند، اما در ایام عید با توجه به اینکه تعداد زیادی نیرو به کلانتری‌ها اضافه می‌شود طبیعتا احتمال عدم شناخت وجود دارد و در این ایام اگر فردی قصد نقل مکان داشت باید قبل از اقدام به کلانتری محل خود مراجعه کرده و درخواست مکتوب خود را ارائه دهد.در دوران نوروز اکثر شرکت‌های باربری فعالیت نمی‌کنند. به همین دلیل حتماً قبل از فعال بودن مراکز باربری مدنظرتان اطمینان حاصل کنید و برای جابه‌جایی‌تان با آن‌ها هماهنگ کنید.

او در ادامه تصریح کرد: سپس نیرو‌های پلیس با انجام تحقیقات و احراز هویت، برای آن‌ها مجوز تردد صادر خواهد کرد و تا مقصد اعلام شده مجوز اعتبار خواهند داشت.

محمدیان گفت: در صورت عدم انجام این کار اجازه تردد داده نخواهد شد و اسباب و اثاثیه توقیف می شوند. افراد تحت نظرند و تا زمانی که احراز صورت نگیرد،همچنان وسایل در توقیف خواهند ماند.

 او در پایان متذکر شد: وانت بارها نیز بدون مشاهده مجوز قانونی از مبادرت به جا به جایی اثاثیه منازل و مغازه‌ها به جد خودداری کنند در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • امید و امکان‌های تولید آن در کشور
  • بازدید از جغازنبیل تا پایان بارندگی‌ها امکان‌پذیر نیست
  • ادعای جعل امضا و انتقال سند اراضی به نام «کاظم صدیقی» امکان‌پذیر است؟
  • نادری: نمی‌توان جامعه را با سیاست‌های سنتی پیش برد
  • اسباب‌کشی در عید نوروز فقط با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • علی ربیعی: در ایران امروز همه سیاستگذاری‌ها امنیتی شده است
  • از فقر فرهنگی چه میدانید؟/عوامل ایجاد فقر فرهنگی
  • اسباب‌کشی در عید نوروز تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است
  • اراده مبارزه با فساد در جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته است | باید به مبارزه سازمان‌یافته با فساد برسیم
  • مهمترین مشکل پیش روی فرزندآوری، بحث‌های فرهنگی است