Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نرگس موقر پور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بهبهان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان که با حضور محمد حری، فرماندار بهبهان و اعضای انجمن در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد بر مشارکت کلیه دستگاه ها در امر اطلاع رسانی با کتابخانه های عمومی برای ترویج فرهنگ رضوی تاکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح عملکرد تبلغاتی و اطلاع رسانی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: کتابخانه های عمومی در طول 2 ماه اخیر با ارتباط گیری و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی همزمان با سراسر کتابخانه های عمومی کشور یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی در حوزه کتاب را برگزار می کند و با فرارسیدن ایام ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و میلاد با سعادت امام رضا (ع) این جشنواره طراوت خاصی به خود می گیرد.

موقرپور اظهار داشت: در طرح نذر کتاب بیش از 5 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی اهدا شد و همچنین در طرح کتابخانه گردی در طول یک روز 700 نفر عضو کتابخانه های عمومی شدند.

محمد حری، فرماندار بهبهان و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان اذعان کرد: بهبهان دارای سابقه فرهنگی بالایی است و مردم آن از دیرباز با کتاب و کتابخوانی عجین بوده اند و این سابقه معنوی این شهر را به دارالمومنین معروف کرده است و پیوسته ادارات با کتابخانه های عمومی برای برگزاری جشنواره رضوی و سایر فعالیت ها مشارکت داشته می کنند.

وی در ادامه افزود: کتابخانه علامه طباطبایی بهبهان در سال 1343 تأسیس شد که قدیمی ترین کتابخانه عمومی استان به شمارمی رود و از حیث سرانه مطالعه نسبت به سایر شهرستان های استان خوزستان وضعیت خوبی را شاهد هستیم و این مساله نباید باعث رضایت ما از وضعیت موجود شود و باید تلاش کرد سرانه مطالعه در بهبهان را به شاخص ها و استانداردهای جهانی نزدیک نماییم.

حری ضمن تاکید بر کاربردی کردن جلسات انجمن کتابخانه های عمومی بیان داشت: باید جلسات به سمت و سویی پیش برود که از حالت آماری و بیان گزارش عملکرد خارج شده و در جلسه پیشنهادات و راهکارهای توسعه کتابخوانی در شهرستان مطرح شود.

انتهای پیام/گ

مشارکت ارگان ها با کتابخانه ها برای ترویج فرهنگ رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  حجت الاسلام جوکار ، امام جمعه پاکدشت با اعلام این خبر گفت: تکریم و تجلیل همیشگی از مقام علم و عالم و معلم و تبدیل آن به فرهنگ عمومی و گفتمان مردمی از اهداف اصلی این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر