Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@00:40:22 GMT

درمان عفونت‌های بدن با این شربت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۷۴۷

محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت طبیعی را به علت دارا بودن خاصیت آنتی‌بیوتیکی در نابودی عفونت‌های بدن موثر دانست. ناطقان:  شربت سیر، سرکه و عسل حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۳، B۶ ، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، روی، سلنیوم، سولفور و قند مانند گلوکز، ساکاروز و فروکتوز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای بررسی خواص شربت سیر، سرکه و عسل و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.


مهم‌ترین خواص شربت سیر، سرکه و عسل

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی؛  درباره مهم‌ترین خواص شربت سیر، سرکه و عسل اظهار کرد: این شربت خاصیت آنتی‌بیوتیکی بسیار قوی و طبیعی دارد بنابراین انواع عفونت‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها را از بین می‌برد؛ شربت سیر، سرکه و عسل به رفع التهاب مفاصل، کنترل قند، فشار و چربی خون و بهبود آسم و سرماخوردگی کمک شایانی می‌کند.



وی درباره خواص دیگر شربت سیر، سرکه و عسل بیان کرد: این شربت به علت داشتن ویتامین‌های A ، C  و E خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند؛ شربت سیر، سرکه و عسل نقش موثری در باز شدن عروق و شریان‌ها دارد.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت سیر، سرکه و عسل به تصفیه خون، پاکسازی کبد، کلیه‌ها و مجاری ادراری، رفع غلظت خون و دفع اسید اوریک از بدن کمک شایانی می‌کند؛ این شربت خاصیت چربی‌سوزی دارد بنابراین موجب کاهش وزن و لاغری هم می‌شود.



عظمایی تاکید کرد: شربت سیر، سرکه و عسل تاثیر چشمگیری در رفع ناراحتی‌های پوستی مانند جوش، کهیر، خارش، اگزما و درمان بیماری پسوریازیس (نوعی تخریب پوستی که با خارش همراه است) دارد.

بیشتر بخوانید: آنتی‌بیوتیکی طبیعی برای نابودی عفونت‌های بدن

وی یادآور شد: شربت سیر، سرکه و عسل آرتروز و آرتریت (التهاب مفاصل) را رفع می‌کند و گرفتگی عضلات پا‌ها را هم از بین می‌برد؛ این شربت نقش موثری در رفع گرفتگی بینی و گلودرد دارد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: عفونت بدن ، شربت طبیعی ، خاصیت آنتی‌بیوتیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عفونت بدن شربت طبیعی خاصیت آنتی بیوتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین غذا‌ها برای درمان سنگ کلیه (فیلم)

 

 

 

منبع : آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درمان سنگ کلیه و کنترل درد آن (فیلم) ۳ تکنیک موثر برای درمان سرفه (فیلم) راهکار‌های درمانی برای آبله مرغان (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرمول معجزه آسا درمان تپش قلب (فیلم)
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • محققان: سرکه سیب در سه ماه بین ۶ تا ۸ کیلوگرم از وزن شما را کم می‌کند
  • ٨ کیلو کاهش وزن با خوردن روزانه این نوع سرکه
  • چگونه ضعف و بیحالی در ماه رمضان را کاهش دهیم؟
  • کاهش فوری تب در منزل
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • فیلسوف چگونه موجودی است؟
  • بهترین غذا‌ها برای درمان سنگ کلیه (فیلم)
  • نوشیدنی‌های موثر در درمان بیماری‌های کلیوی + فیلم