Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانسه در یک تریلر جذاب 4-2 از سد کرواسی گذشت و برای دومین بار قهرمان جهان شد.

به گزارش وبسایت نود، فرانسه با پیروزی مقابل کرواسی برای دومین بار قهرمان جهان شد. قهرمانی فرانسه به معنای آن است که دیدیه دشان بعد از ماریو زاگالوی برزیلی و فرانتز بکن بائر آلمانی به سومین فردی تبدیل می‌شود که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی قهرمان جهان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تنها نکته جذاب فینال نبوده است. ما با استفاده از آمار اوپتا به سایر نکات جالب مسابقه پایانی خواهیم پرداخت:

-فرانسه بعد برزیل 1970 (برتری 4-1 مقابل ایتالیا) به نخستین تیمی تبدیل شد که در مسابقه فینال جام جهانی 4 گل به ثمر می‌رساند.

-بعد از فینال جام جهانی 1966 که با برتری 4-2 انگلیس مقابل آلمان غربی همراه شد، فینال جام جهانی 2018 پر گل ترین فینال جام های جهانی بوده است.

-کیلیان ام‌باپه با 19 سال و 207 روز سن به دومین بازیکن جوانی تبدیل شد که موفق به گلزنی در فینال جام جهانی می‌شود. رکورد جوان ترین گلزن فینال جام های جهانی همچنان در اختیار پله است که در فینال جام جهانی 1958 با 17 سال و 249 روز سن در مقابل سوئد گلزنی کرد.

-آنتوان گریزمن اکنون 10 گل در رقابت های معتبر (جام جهانی+یورو) گلزنی کرده است. در تیم ملی فرانسه تنها 3 بازیکن آمار بهتری نسبت به گریزمن در این زمینه دارند؛ میشل پلاتینی (14)، ژوست فونتین (13) و تیری آنری (12)

-پل پوگبا به نخستین بازیکن تاریخ باشگاه منچستریونایتد تبدیل شد که در فینال های جام جهانی گلزنی می‌کند. همچنین بعد از امانوئل پتی (گل به برزیل در فینال 98) پوگبا نخستین بازیکن لیگ برتری است که در یک فینال جام جهانی موفق به گلزنی می‌شود.

-گل خارج از محوطه جریمه پوگبا به کرواسی اولین گل خارج از محوطه فینال ها بعد از گل مارکو تاردلی در فینال 1982 مقابل آلمان غربی بود.

-بعد از هلند 1974 (شکست 2-1 به آلمان غربی) کرواسی نخستین تیمی است که در اولین تجربه حضور در فینال شکست می‌خورد.

-ایوان پریشیچ با زدن گل در فینال از داوور شوکر گذشت و حالا هیچ بازیکنی به اندازه او روی گل های کرواسی در رقابت های معتبر اثرگذار نبوده است. (7 گل و 4 پاس گل)

-پریشیچ بعد از مارکو ماتراتزی در فینال جام جهانی 2006، دومین بازیکن تاریخ مسابقات است که در یک فینال جام جهانی هم پنالتی می‌دهد و هم گل می‌زند.

-ماریو ماندژوکیچ بعد از ارنی برندتس هلندی (مقابل ایتالیا در جام جهانی 1978) دومین بازیکن تاریخ مسابقات است که در یک مسابقه هم دروازه حریف را باز می‌کند و هم دروازه تیم خودی را.

-مانژوکیچ بعد از فرانس پوشکاش، زولتان ژیبور، گرد مولر و زین الدین زیدان پنجمین بازیکن تاریخ است که هم در فینال لیگ قهرمانان/جام باشگاه های اروپا و هم در فینال جام جهانی موفق به گلزنی می‌شود.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی فرانسه کرواسی اختصاصی جام جهانی 2018 ویژه ماریو مانژوکیچ دیدیه دشان کیلیان امباپه ایوان پریشیچ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

طرفداری | نیکو ویلیامز در شبی که موفق به گلزنی شد، مورد اهانت قرار گرفت.

در جریان تقابل اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگا که با پیروزی 3-1 روخی بلانکوس در خانه همراه بود، نیکو ویلیامز مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت. پیش از پایان نیمه نخست، هواداران اتلتیکو مادرید با توهین هایی نژادپرستانه، باعث شدند نیکو ویلیامز تمایلی به ادامه بازی نداشته باشد و به داور درخواست توقف بازی دهد. پس از مداخله های لازم و درخواست کوکه و گریزمان از هواداران برای متوقف کردن این رفتار، بازی ادامه پیدا کرد و چند دقیقه بعد، نیکو ویلیامز موفق به گلزنی شد. او پس از گلزنی، با اشاره به رنگ پوست خود خوشحالی کرد و به توهین ها واکنش نشان داد. نیکو ویلیامز در مورد این اتفاق گفت:

برای زدن ضربه کرنر رفتم که صدای میمون شنیدم. کم بود اما شنیدم. مردم احمق همه جا حضور دارند. امیدوارم این شرایط کم کم تغییر کند. آن خوشحالی گل را با عصبانیت انجام دادم، این طبیعی نیست که به خاطر رنگ پوستت مورد اهانت قرار بگیری.

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید نیز پس از این دیدار حمایت خود از نیکو ویلیامز را اعلام کرد و آن دسته از هواداران که چنین رفتاری داشتند را محکوم نمود. او گفت:

مردمی که به دیگران توهین می کنند، در جامعه ما جایی ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم