Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:41:21 GMT

تمجید حجت‌الاسلام زائری از برنامه امروز رشیدپور

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۶۹۱۸

تمجید حجت‌الاسلام زائری از برنامه امروز رشیدپور

آخرین خبر نوشت: محمدرضا زائری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: امروز شبکه سه با برنامه حالا خورشید و پاسخگویی شفاف کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه به پرسشهای رشیدپور واقعا گل کاشت و تجربه ای متفاوت را رقم زد و چیزی که همه جای دنیا در رسانه هایشان عادی است - ولی ما حسرت دیدنش را داریم- نشانمان داد! رشید پور همه چیز را صریح پرسید و نماینده شبکه درباره نیامدن پویول و موی بلند و دعوت از یاسی اشکی و حواشی دیگر مثل ممنوع التصویری استیلی به روشنی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استانداردهای حرفه ای برنامه سازی تلویزیون هم رعایت شد، از تلفن بدون مقدمه به استیلی تا واکنش رشیدپور با این عبارات که من قانع نشدم! در بخشی از برنامه و ... برنامه حالا خورشید چند روز است که صبح ها موضوعی را طرح می کند و مسؤولان فرصت دارند تا عصر پاسخ دهند و در نوبت عصر برنامه جواب خود را به مردم ارائه کنند و امروز شبکه سه یک سوزن به خودش زد و این اتفاق در باره خود صدا و سیما افتاد!
امروز سیما نشان داد که اگر بخواهد می تواند برنامه ای بسازد که مخاطب را پای تلویزیون نگهدارد و اعتماد از دست رفته او را تا حدی جلب کند!
خوب، پس چرا این اتفاق های درست و قشنگ در شبکه های مختلف و در باره همه تردیدها و ابهام های مردم تکرار نمی شود؟ حیف نیست.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک