Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@13:44:49 GMT

عکس/ازدواج جنجالی 2 زوج میلیاردر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۰۱۳

عکس/ازدواج جنجالی 2 زوج میلیاردر

دختر یک میلیاردر پس حضور در یک جشن با پیشخدمت اشتباه گرفته شد، اما این ماجرا پایانی غیرمنتظره داشت. ناطقان: دختر جوان روس به نام "irina" که فرزند میلیارد معروف"Alexander chigirinskaya" است پس از حضور در یک مهمانی مجلل با درخواستی از سوی پسری پولدار مواجه شد که اصلا برایش خوشایند نبود.
این پسر که ثروت او نیز سر به میلیارد‌ها می‌زد به محض دیدن دختر نامبرده با تصور اینکه یک پیشخدمت مقابلش ایستاده، مقابل تمامی میهمان‌ها از او درخواست یک لیوان آب کرد، اتفاقی که پایانی بسیار دور از انتظار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از بیان این درخواست و واکنش دختر میلیاردر که پدرش از ساختمان ساز‌های مشهور است، جوان ثروتمند از تقاضا و اشتباه بزرگ خود بسیار شرمنده شد، اما ماجرا به همینجا ختم نشد.
این پسر که دلش پیش دختر روس جا مانده بود مجدد به سراغش آمد و از او درخواست ازدواج نمود، پس از مطرح شدن این تقاضا و قبول آن از سوی دختر، جشنی مجلل با هزینه ۱.۲ میلیون پوند به راه افتاد، از هزینه‌های این مراسم می‌توان به لباس عروس ۱۶۵۰۰۰ پوندی که طراح آن، شهروند لبنانی مشهور بود یا غذا‌های رنگارنگ و متنوع که ۳۵۰۰۰۰ پوند برای آن پول خرج شد، اشاره کرد. کیک بسیار مجلل و کیف دستی ۶۰۰۰ پوندی عروس از دیگر موارد خبرساز این جشن بود. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: ازدواج ، پیشخدمت ، دختر میلیاردر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ازدواج پیشخدمت دختر میلیاردر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، «فاطمه مجلل» قایقران روئینگ ارومیه‌ای صبح روز یکشنبه در کره جنوبی ضمن کسب اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای قایقرانی به اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی در تاریخ شد که راهی المپیک می‌شود.

مجلل چگونه المپیکی شد

مجلل در انتخابی تیم ملی روز ۱۷ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ در دریاچه ارومیه با زمان ۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه و ۱۱۰ صدم ثانیه و کسب رتبه اول به عضویت تیم ملی درآمد.

او در اردوی پایانی تیم ملی که فروردین‌ماه در ارومیه و در دریاچه سد شهرچای برگزار شد تمرینات فشرده انجام داد و بعد از پایان اردو راهی کرده جنوبی شد.

بانوی قایقرانی تیم ملی روز جمعه و در مرحله مقدماتی در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲:۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط پایان عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.

مجلل روز شنبه و در مرحله نیمه نهایی در گروه اول در رقابت با حریفانی از قزاقستان، کره جنوبی، ازبکستان، سنگاپور و چین‌تایپه با زمان ۸:۰۳:۰۴۷ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت.

او در ادامه رقابت‌ها و در صبح روز یکشنبه در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷:۰۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مقام سوممسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند

اولین مصاحبه مجلل بعد از کسب سهمیه

بانوی قایقرانی ارومیه‌ای در بدو ورود سهمیه المپیک را بزرگترین آرزویش از کودکی و از ورود به قایقرانی عنوان و اظهار کرد: خوشحالم این موفقیت را کسب کردم و قرار است در المپیک حضور یابم.

مجلل گفت: از هشت سالگی تمرینات مداوم خود را در رشته قایقرانی انجام و طی چهار سال اخیر در اردوهای تیم‌های ملی بودم و تمرینات مداومی را علی‌رغم شرایط سخت انجام دادم.

او اظهار کرد: برای درخشش در المپیک در زمان باقی‌مانده تلاش خود را انجام خواهم داد.

مجلل درخصوص مسابقات انتخابی المپیک در کره‌جنوبی گفت: مسابقات از طرح بالایی برخوردار بود و رقیبان برای رسیدن به المپیک نهایت تلاش خود را انجام و من توانستم در هر سه مرحله با زمان بسیار خوب سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی در خاتمه از خانواده خود، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و رئیس هیات قایقرانی استان و شهرستان و از همه حامیان خود قدردانی کرد.

استقبال مسئولین ورزشی، ارومیه‌ای‌ها و خانواده از اولین بانوی المپیکی آذربایجان‌غربی

صبح امروز با حضور مسئولین ورزشی استان جمعی از شهروندان و خانواده او با حضور در فرودگاه بین‌المللی ارومیه از «فاطمه مجلل» قایقران المپیکی و «یاسمن حمزه‌پور» مربی او استقبال کردند.

به این ترتیب نام «فاطمه مجلل» در تاریخ ورزش استان آذربایجان‌غربی به عنوان اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش استان ثبت شد.

بیوگرافی اولین بانوی المپیکی ورزش آذربایجان‌غربی

«فاطمه مجلل» در ‎۵ مرداد سال ۱۳۸۱ در شهر ارومیه به دنیا آمد و به گفته خودش از سال ۹۸ بطور حرفه‌ای در رشته قایقرانی و در تیم‌های ملی حضور یافته و تا کنون دو مدال طلای قهرمانی آسیا، نقره بازی‌های آسیایی و برنز جایزه بزرگ روسیه را کسب کرده است.
او حضورش در رشته قایقرانی را به پیشنهاد مربی شنایش عنوان کرده است.

«یاسمن حمزه‌پور» مربی فاطمه مجلل نیز همواره در مسابقات مختلف همراه او بوده و یکی از عوامل درخشش او بوده است.

گزارش: سینا افشاریان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898942

دیگر خبرها

  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند