Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@10:10:51 GMT

حذف حقوق تابستان معلمان؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۱۰۳

چندی پیش در فضای مجازی و کانال‌های مختلف، عکسی از صفحه شخصی وزیر آموزش و پرورش در توئیتر منتشر شد.

در این متن این تصویر آمده است: «به قولم عمل کردم و با حذف سختی کار مدیران و معاونان و کاهش سختی‌کار معلمان و نیز حذف فوق‌العاده شغل در پاداش بازنشستگی، صرفه‌جویی خوبی در بودجه انجام گرفت.

گام بعدی حذف حقوق تابستان است که معلمان بی هیچ انجام کاری، آن را می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه البته مقاومت‌هایی خواهد شد و ما در این تحول به یاری همه همکاران نیازمندیم!».

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص توضیح داد: «چنین خبری از اساس کذب بوده و در توئیتر سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، درج نشده است.

در شرایطی که مشکلات اقتصادی باعث ایجاد تنگناهای معیشتی برای معلمان عزیز شده است، جعل خبر و ادعای قطع حقوق تابستان نه تنها کمکی به فرهنگیان نیست، بلکه باعث ایجاد تشویش و نگرانی بیشتر می شود. ضمن تشکر از همراهی و توجه فعالان رسانه، شایسته است فعالان فضای مجازی، قبل از حصول اطمینان از صحت اخبار، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فضای مجازی وزیر آموزش و پرورش توئیتر بودجه حقوق وزارت آموزش و پرورش مشکلات اقتصادی توئیتر حقوق فضای مجازی مشکلات اقتصادی وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، در بازه‌ی زمانی 24 اسفند تا 4 فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی،تربیتی و عمرانی در روستای درغک اجرا کردند.

زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، اجرای سرود جشن تکلیف برای کلاس سومی ها، سفره افطاری، پخش انیمیشن، آموزش طراحی چهره‌ی شهدا، کاشت ۳۴ اصله نهال به نیت ۳۴ شهید دانشجو معلم استان با حضور دانش‌آموزان و اهالی روستای درغک از برنامه های این اردوی جهادی بود.

همچنین آموزش ریاضی، فارسی،کامپیوتر، زبان‌انگلیسی، مشاوره‌ی تحصیلی، احکام، مجسمه‌سازی، کار با سفال و ... نیز در پایه‌های ابتدایی و متوسطه اول انجام شد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1225442 برچسب‌ها سازمان بسیج دانشجویی

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی