Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@14:02:16 GMT

ترامپ گفت از اتحادیه اروپا شکایت کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۱۰۴

ترزا می گفت که وی پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا را نپذیرفته است.

ترامپ در جریان کنفرانس خبری مشترکی که روز جمعه با می داشت گفت که او به نخست وزیر انگلیس در مورد مذاکراتش با اتحادیه اروپا پیشنهادی داده که احتمالا از نظر خانم می این پیشنهاد "خیلی سخت" بوده است.

می که در برنامه تلویزیونی "اندرو مار" بی بی سی شرکت کرده بود ضمن دفاع از طرحش برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، از منتقدانش خواست که از این طرح حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست می در مورد خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا با انتقادهایی از سوی ترامپ روبرو شده است.

او که دو روز پیش به بریتانیا سفر کرد در مصاحبه ای با روزنامه "سان" هشدار داد که می با عقب نشینی در مورد بریگزیت، توافق تجاری با آمریکا را هم به خطر انداخته است.

در مقابل می گفته با برنامه‌ای که برای بریگزیت دارد، بریتانیا برای توافق تجاری با آمریکا و یا کشورهای دیگر به هیچ مشکلی برنمی‌خورد.

نخست وزیر بریتانیا معتقد است که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا فرصتی تازه برای گسترش روابط کشورش با آمریکاست؛ او در پی انعقاد یک پیمان تجارت آزاد جدید با آمریکاست تا اقتصاد کشورش را پس از بریگزیت تقویت کند.

رئیس جمهوری آمریکا گفته است که طرح دولت بریتانیا در مورد رابطه با اتحادیه اروپا پس از اجرای بریگزیت "با آنچه مردم به آن رای دادند تفاوت زیادی دارد."

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا انگلیس اتحادیه اروپا بی بی سی بریتانیا مصاحبه عقب نشینی تجارت آزاد اقتصاد دولت اتحادیه اروپا انگلیس بی بی سی ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 747118

دیگر خبرها

  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی