Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@02:39:58 GMT

التماس امید ابراهیمی به جای فینال جام جهانی!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۱۲۲

این روزنامه عربستانی همچنین به نقل از خود دالیچ نوشت: «یکی از مسئولان استقلال با من تماس گرفت، اما پاسخ من منفی بود و در انتظار رسیدن پیشنهاد بهتری هستم.»

این در حالی بود که شکست‌های کابوس‌وار استقلال در آن مقطع و موفقیت پرسپولیس، مسئولان تیم آبی پایتخت را به این جمع‌بندی رسانده بود که یک مربی خارجی و ترجیحاً کروات را به ایران بیاورند؛ چه کسی هم بهتر از زلاتکو دالیچ؟ مردی که توانسته بود با هدایت العین امارات ۶ گل به تیم منصوریان بزند و با توجه به فرمول موفقیت باشگاه پرسپولیس با سرمربی کروات، بهترین گزینه به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتکو دالیچ به پیشنهاد استقلال تهران پاسخ منفی داد، وینفرد شفر به ایران آمد و به استقلال سر و سامان داد.

اما سرنوشت دالیچ از شفر هم بهتر شد. سرمربی سابق العین امارات به پیشنهاد فدراسیون فوتبال کرواسی به جای آندره چاچیچ سرمربی موقت تیم ملی کشورش شد. حضور دالیچ روی نیمکت کرواسی باعث شد شوک بزرگی به این تیم وارد کند. تیمی که در خانه مقابل تیم متوسط فنلاند به تساوی رسیده بود، توانست با هدایت زلاتکو دالیچ به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند و حالا فینالیست این رقابت‌ها شده است.

این مربی کروات که نتوانسته بود العین امارات را در سال ۲۰۱۸ فاتح لیگ قهرمانان آسیا کند، حالا به دنبال فتح جام جهانی است و این مهم شاید کمی غیر ممکن جلوه کند.

تصورش را بکنید زلاتکو دالیچ به جای سرمربیگری تیم ملی کرواسی به پیشنهاد استقلالی‌ها پاسخ مثبت می‌داد و به ایران می‌آمد. فکر می‌کنید چه می‌شد؟ اولاً باید التماس امید ابراهیمی را می‌کرد که فرمانده‌اش در استقلال بماند و جدا نشود. ثانیاً از سیدمجید حسینی جوان هم عاجزانه درخواست می‌کرد قید پیشنهاد ترابوزان اسپور ترکیه را زده و در استقلال بماند! ثالثاً کلی هم با مسئولان باشگاه استقلال تهران و سازمان لیگ فوتبال ایران سر و کله می‌زد که تاریخ سوپرجام را کمی عقب‌تر بیندازند تا تیمش آماده‌تر شود!

اما امروز زلاتکو دالیچ با یک تصمیم درست، سرمربی تیمی است که با پشت سر گذاشتن آرژانتین، دانمارک و انگلیس فینالیست جام جهانی روسیه شده و چه بسا فاتح این رقابت‌ها شود. اتفاقی که هیچ کرواتی قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ در خواب هم نمی‌دید!

دالیچ به جای التماس کردن به امید ابراهیمی، فرماندهی به نام لوکا مودریچ را در میانه میدان خود دارد که بهترین هافبک جام جهانی و دنیاست. قرار هم نیست این مربی به دست و پای سیدمجید حسینی بیفتد، چون خط دفاع مستحکم و گلزنی هم دارد!

تاریخ فینال جام جهانی هم غیر قابل تغییر است و در همان موعد مقرر برگزار می‌شود و... خلاصه آن که دالیچ خوش‌شانس بود به درخواست استقلالی‌ها پاسخ منفی داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پایتخت ایران باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال تیم ملی جام جهانی لیگ قهرمانان آسیا ترکیه باشگاه استقلال فوتبال ایران انگلیس روسیه خواب استقلال دالیچ سرمربی کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟

شب گذشته پس از پایان بازی و در میانه شادی بازیکنان و تماشاگران تیم استقلال، اتفاق عجیبی در ورزشگاه آزادی افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از بازی استقلال و ذوب‌آهن که با برتری ۲ بر یک شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف که در بازی رفت دو تیم نیز با او دچار درگیری لفظی شده بود، یورش برد.

امید حامدی فر پس از بازی درخصوص درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن در پایان مسابقه، گفت: فوتبال این اتفاقات را دارد. همه شاهد بودید که در بازی رفت چه توهینی به من شد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. تیمی که برده واکنشی به این چیزها نشان نمی‌دهد و حتماً من چیزی شنیده‌ام که این کار را کردم. موضوع خاصی نیست. هر چیزی هم هست در مستطیل سبز است و من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

از آن سو ، رضایی درزمان خروج از میکسدزون ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: حامدی‌فر کیست؟ به وقتش جوابش را می‌دهم. خیلی باید حواسش باشد!

و امروز هم اعلام شد که کمیته انضباطی، امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی، ۲ بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به‌دلیل درگیری پس از دیدار دیشب، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات به این کمیته احضار کرده است.

چنین درگیری‌هایی در فوتبال اروپا و دنیا، محرومیت شدید و جریمه درپی خواهد داشت و حامدی‌فر که این فصل با مصدوم کردن چشم یامگا ضربه بزرگی به تیم زد، حالا در آستانه بازی با فولاد که چند بازیکن نکونام چهاراخطاره شده اند، ریسک بزرگی را مرتکب شد.

دیگر خبرها

  • مورینیو: پرتغال این بار پیشنهاد بدهد قبول می‌کنم!
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • هاآرتص: حماس با قبول آتش‌بس، اسرائیل را غافلگیر کرد
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نیویورک تایمز: پاسخ حماس به توافق آتش‌بس جدی بود
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • آمریکا در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس است
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم