Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صعود زردپوشان اسکاندیناوی به جام جهانی ۲۰۱۸ احتمال بازگشت کاپیتان سابق آن به این تیم وجود دارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی سوئد با متوقف کردن ایتالیا در سن‌سیرو با تساوی بدون گل، به لطف تک گلی که در بازی رفت پلی‌آف به ثمر رسانده بود، جواز حضور در جهانی جهانی 2018 را کسب کرد و به این ترتیب برای دوازدهمین بار در مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئدی‌ها این دستاورد را در شرایطی کسب کردند که برخلاف حریف پرآوازه‌شان ستاره چندان بزرگی در ترکیب ندارند، هر چند با صعودشان به جام جهانی ممکن است یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال این کشور دوباره به این تیم ملحق شود.

پس از این بازی یان اندرسون، سرمربی زردپوشان اسکاندیناوی از احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان سابق سوئدی‌ها به ترکیب تیمش برای حضور در جام جهانی سخن گفت.

ابراهیموویچ 36 ساله، تابستان سال گذشته پس از رقابت‌های یورو 2016 به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان داد اما حالا احتمال دارد که او وسوسه شود و بخواهد تیم ملی کشورش را در سفر تابستان سال آینده به روسیه همراهی کند.

اندرسون پس از بازی تیمش مقابل ایتالیا در میلان، به خبرنگاری که از او پرسید آیا ممکن است زلاتان به تیم ملی سوئد برگردد، گفت: این باور نکردنی است. ابراهیموویچ تنها یک سال است که با تیم ملی سوئد خداحافظی کرده است و ما هنوز داریم درباره‌اش حرف می‌زنیم. فکر می‌کنم که ما باید درباره بازیکنان بزرگی که الان در تیم‌مان داریم صحبت کنیم.

اندرسون ادامه داد: چیزی که من می‌خواهم بگویم این است که این موفقیت نشان دهنده آن است که کار گروهی ما چقدر پیشرفت کرده است و این همان چیزی بود که در هر دو بازی‌مان در پلی‌آف نشان دادیم. ما امشب قهرمانان زیادی در تیم‌مان داریم. من کمی احساساتی شده‌ام اما مسلماً از نتیجه راضی‌ام.  با توجه به اینکه زلاتان از فوتبال ملی کناره‌گیری کرده بود و با اینکه او قهرمانی بزرگی است، ما باید خودمان را به شیوه‌ای دیگری از بازی تطبیق می‌دادیم.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • اصغر همت با «گنجشک مفرغی» شهرام مکری به تئاتر برمی‌گردد