Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام اسفندیار جمالی فعال اجتماعی تنگستان به مناسبت درگذشت محمد حبشی کوهنورد اهرمی مرد را کوه سرفرازکند   جای پایش به فلک باز کند
تاوان دل بریدن از آغوش کوهسار   دریاست یا کویر همین است زندگی
بنام حق انالله وانا الیه راجعون
در پی حادثه تلخ وجانکاه مفقود شدن همشهری گرانقدرمان محمد حبشی عزیز این ورزشکار توانا و کوهنورد باتقوا متاسفانه باخبر شدیم این مرد نجیب و پاک در دل کوههای سربفلک کشیده و صعب العبور وگرم بیرمی جان را به جان افرین تسلیم نموده

سرانجام بیرمی امانت داری نکرد و پایانی تلخ ناگوار و جانکاه برای تنها رهرو و مرد وفادارش رقم زد

باید گفت محمد عزیز در آن لحظه سخت جان دادن چگونه در دل کوهی خشن وسترگ چشم باز کرده و نگاه خود را به ارتفاعات مرگبار و ان صخره هایی وحشتناک وبی رحم متمرکز و معطوف نموده نگاهی  که چه مشتاقانه در بدترین شرایط آب وهوایی ومکانی طاقت فرسا آنجا را بر بالین نرم وگرم وآغوش پر نوازش خانواده توام با مهر ومحبت و صفای  بیکران  عزیز دل مادر ومحبوب عواطب بی پایان پدری پیر اما محبوب وارام وبی ریا و بی ادعا اولویت داده؟

متاسفانه بار دیگر ضایعه ای دردناک تاثر وتاسف برانگیز جوانی رعنا خوش مرام ورزشکار مردم دار و متین سرتا سر استان ما الخصوص تنگستان دلیر وحماسی ما و خانواده این جوان ناکام سایه دردناکی افکند وهمه ما را در هاله ای از غم واندوهی شدید فرو برد انهم با داستانی مبهم قطعا طاقت فرسا مظلومانه و معصومانه چشم از جهان فرو بسته

اینجانب به نمایندگی از تمامی مردم تنگستان، سایت وزین آباد سبز و مردم ولایتمدار روستای شهیدپرور خیاری وسایر اعضای گرانقدر فضاهای مجازی مرتبط با قلبی اکنده ازغم و اندوه این حادثه تلخ؛ ناگوار نابهنگام و دردناک را اولا به خانواده مرحوم حبشی عزیز اخلاق مدار ومردم دار و مردم شریف نجیب محبوب  ونوع دوست  تنگستان قهرمان تسلیت وتعزیت عرض نموده،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ازخداوند منان وسبحان برای شادی روح زنده یاد آرزوی آمرزش و مغفرت و برای بازماندگان محترم و سایر بستگان معزز بردباری و صبری جزیل واجری عظیم و طول عمری با عزت وبا سعادت از یگانه قادر عادل وایزد دانا مسئلت مینمایم.
روحش شاد یادش گرامی ونام نیکش جاودانه باد
باتقدیم احترام ارادتمندتان اسفندیار جمالی

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: کوهنوردی اهرم تنگستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، در فروردین‌ ماه امسال، تقریباً هفته‌ای یک بار پیام‌رسان بومی «ایتا» دچار قطعی و اختلال شده است. مدتی پیش هم گوگل‌پلی هشداری درباره پیام‌رسان «بله» برای کاربران ارسال کرد.

 با همه حمایت‌هایی که دولت از پیام‌رسان‌های داخلی انجام داده، این پیام‌رسان‌ها نتوانستند میان مردم محبوبیت بالایی کسب کنند.

فیلترینگ اینستاگرام باعث نشده که استفاده آن کمتر شود و هنوز واتس‌اپ و تلگرام حرف اول را در ارتباطات میان مردم می‌زنند. بیشتر کسانی هم که به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی روی آورده‌اند برای کار‌های سازمانی و دولتی و… است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • پیام تشکر آیت‌ الله مکارم‌ شیرازی از عملیات وعده صادق
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
  • فعال شدن پروژه ساخت بزرگترین سالن آمفی‌تئاتر استان توسط دانشگاه پیام نور ایلام
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • هوادار تراکتور درپی فشار عصبی شکست برابر ذوب آهن درگذشت