Web Analytics Made Easy - Statcounter

احداث سایت اداری۲ شهرستان اسلامشهر با کمترین امکانات، مراجعه‌کنندگان به ادارات را با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است که عدم جانمایی مناسب به لحاظ راه دسترسی مهم‌ترین مشکل آن است که بیشتر به یک راه کارگاهی شباهت دارد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سایت 2 اداری اسلامشهر در ابتدای شهرک قائمیه براساس تصمیمات مدیران شهرستان، مصوبات طرح تفضیلی شهر و با رعایت اصول فنی و شهرسازی در 6-7 سال گذشته احداث شده که تاکنون 8 اداره شامل شبکه دامپزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره مسکن و شهرسازی، اداره پزشکی قانونی، اداره محیط زیست، اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی، اداره ثبت اسناد و املاک و اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مستقر شده‌ و تعدادی دیگر نیز در حال احداث است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متأسفانه احداث این سایت اداری با کمترین امکانات و زیرساخت‌ها مراجعه‌کنندگان به ادارات را با چالش‌های بسیاری مواجه کرده است که نخستین و مهم‌ترین موضوع عدم جانمایی مناسب در احداث سایت اداری به لحاظ راه دسترسی است که بنا به دلایل نامشخص راه دسترسی به این ادارات که کمتر از 500 متر است، به طور اصولی احداث نشده و بیشتر به یک راه کارگاهی شباهت دارد تا یک معبر عبوری برای عموم مردم که این امر مزاحمت‌های بسیاری برای مردم ایجاد می‌کند.

در واقع راه دسترسی به این سایت اداری که ساختمان‌های آن در راستای تجمیع ادارات دولتی در یک مجموعه و ارائه خدمات بهینه به شهروندان و ارباب رجوعان با موافقت فرمانداری و همکاری شهرداری از محل اعتبارات عمرانی دولت احداث شده است، به جای مرهم نهادن بر درد مراجعه‌کنندگان به ادارات این منطقه، خود استخوان لای زخم شده و متأسفانه دستگاه‌های متولی جهت رفع مشکلات آن اقدامی نمی‌کنند.

علاوه بر مشکل نامناسب بودن راه دسترسی، محل سایت اداری شهرستان اسلامشهر از لحاظ امنیتی هم دارای مشکل بوده و بارها خودروهای پرسنل و مراجعان به ادارات مورد دستبرد و سرقت قرار گرفته و متأسفانه پیگیری‌های صورت گرفته نیز نتیجه‌ای نداشته است.

سایت 2 ادارات شهرستان اسلامشهر شایسته و در شأن مردم و ادارات این منطقه نیست و از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است و در روزهای آفتابی گرد و خاک ناشی از تردد خودروها و وزش باد سبب ایجاد آلودگی در منطقه شده و در روزهای بارانی که امکان تردد وجود ندارد، گل و لای تمام فضای ادارات را در برمی‌گیرد.

این موضوعات در حالی مطرح می‌شود که بنابر اطلاعات به دست آمده هزینه زیرسازی و آماده‌سازی راه دسترسی به ساختمان‌های اداری که تاکنون احداث شده، در مراحل اخذ مجوز به شهرداری پرداخت شده و با توجه به اینکه زمین مناسب برای احداث ساختمان تعدادی دیگری از ادارات نیز فراهم شده، به نظر می‌رسد آماده‌سازی و ایجاد راه دسترسی مناسب برعهده شهرداری باشد که با اتخاذ تدابیر ویژه و با همکاری و هماهنگی ادارات، ضمن رفع مشکلات به وجود آمده می‌توان به منافع قانونی و حقوقی خود نیز برسند.

گزارش از محمدرضا عباسی

انتهای پیام/ش

R7840/P1361/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری