Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

وضعیت بیل مشخص می‌شود

اولین خبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا مربوط به جدایی احتمالی گرت بیل از این تیم و پیوستنش به تیم منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پس از خروج زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید چند وقتی است که شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن ولزی به باشگاه منچستریونایتد به وجود آمده است. بیل همانند رونالدو پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده بود که تصمیم خود را برای ماندن در این تیم خواهد گرفت و تیم بعدی خود را انتخاب خواهد کرد. حالا در صورتی که این بازیکن از باشگاه رئال مادرید جدا شود، شیاطین سرخ باید مبلغی نزدیک به ۱۱۹ میلیون دلار را برای خرید این بازیکن بپردازند. اهداف نقل و انتقالاتی ساری در باشگاه چلسی مشخص شد

پس از انتقال مائوریستیو ساری از باشگاه ناپولی ایتالیا به چلسی، حال این سرمربی اهداف نقل و انتقالاتی خود برای مسابقات فصل آینده اروپا را مشخص کرده است. ساری به دنبال آن است تا آلوارو موراتا بازیکن جوان خط حمله تیم خود را به عنوان یک طعمه به باشگاه یوونتوس منتقل کرده و در قبال آن اجازه جذب هیگواین را از باشگاه یوونتوس به دست آورد. باید افزود به احتمال فراوان هیگواین پس از جذب کریستیانو رونالدو توسط باشگاه تورینی از این تیم جدا خواهد شد. بیشتر بخوانید:پنج گزینه اصلی توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه + عکس مبلغ فروش کواچیچ مشخص شد

با انتقال جورجینو به باشگاه چلسی، حالا تیم انگلیسی منچسترسیتی به دنبال آن است تا متئو کواچیچ، بازیکن باشگاه رئال مادرید را جذب کند. منچسترسیتی برای خرید این بازیکن مبلغ ۸۰ میلیون پوند را پیشنهاد داده است و تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام خواهد داد. آندره گومز در یوونتوس و آرسنال

با جدایی آندره گومز از باشگاه بارسلونا، تیم‌های یوونتوس و آرسنال در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را با مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون پوند جذب کنند. گومز همچنین از تیم‌های آمریکای شمالی پیشنهادات متفاوتی را دارد، ولی تمایلی از سفر به این تیم‌ها ندارد.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و نقل و انتقالات ۵ لیگ معتبر اروپایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند. مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

کد خبر 840903 برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • کاهش ارزش لیونل مسی در بازار نقل و انتقالات