Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@05:15:18 GMT

پنج شگفتی جام جهانی ۲۰۱۸ چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۷۸۴۳

پنج شگفتی جام جهانی ۲۰۱۸ چه بود؟

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اتمام بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌توان به جرات نام جام شگفتی‌ها را برای این رقابت‌ها در نظر گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

حذف آلمان از جام جهانی روسیه

این اولین بار در طول تاریخ فوتبال بود که تیم قدرتمند آلمان از دور جام جهانی در مرحله گروهی کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این تیم در اولین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال مکزیک با دریافت یک گل شکست خورد و در ادامه با پیروزی دقایق پایانی توانست تنها پیروزی خود در این دوره از جام جهانی را برابر تیم ملی سوئد به دست آورد. اما این تمام ماجرا نبود و تیم ملی فوتبال آلمان در برابر تیم ملی نه چندان قدرتمند کره جنوبی نیز شکست خورد تا به بدترین شکل ممکن از جام جهانی کنار رود. حذف تیم ملی فوتبال اسپانیا در دور اول دیدار‌های حذفی

تیم ملی فوتبال اسپانیا توانست به عنوان تیم اول از گروه B. مسابقات جام جهانی روسیه، به دور حذفی صعود کند و مقابل میزبان جام جهانی بیست و یکم قرار گیرد. این تیم از همان ابتدای مسابقات با حضور دخیا در درون دروازه و همچنین ناهماهنگی بازیکنان دچار ضعف شدیدی بود و در کمال ناباوری مقابل تیم ملی فوتبال روسیه شکست خورد و از جام جهانی کنار رفت. ماراتن کرواسی برای حضور در فینال جام جهانی روسیه

تیم ملی فوتبال کرواسی یکی از بهترین و شگفتی ساز‌ترین تیم‌هایی این دوره جام جهانی بود. این تیم با پیروزی برابر بسیاری از تیم‌های مطرح به فینال جام جهانی رسید.شاگردان دالیچ برای اولین بار به فینال جام جهانی راه یافتند و لقب نسل طلایی کروات ها را از آن خود کردند. شاگردان دالیج در فینال این رقابت ها مقابل فرانسه با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند. لهستان با شکست هایش شگفتی آفرید

تیم ملی فوتبال لهستان یکی از بهترین تیم‌های حاضر در دور انتخابی مسابقات جام جهانی بود. این تیم با گلزنی‌های فراوان رابرت لواندوفسکی توانست به آسانی به این مسابقات صعود کند، اما در ادامه دیدار‌ها لهستان مایوس و از مسابقات حذف شد. تمام نقشه‌های انگلیس برای قهرمانی نقش برآب شد

در این دوره از جام جهانی روسیه بسیاری از اصحاب رسانه و مخاطبان فوتبال در انتظار بودند که تیم ملی فوتبال انگلیس برای دومین مرتبه شگفتی سازی کرده و با گلزنی‌های هری کین به آسانی قهرمان شود، اما این تیم برابر تیم ملی کرواسی شکست خورد و در دیدار رده بندی هم مقابل تیم قدرتمند بلژیک با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد و به مقام چهارمی رسید. برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینجا جام جهانی ۲۰۱۸ دنیای ورزش جام جهانی 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست دریای بابل در شیراز

دریای کاسپین بابل در هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال کشور با یک گل نتیجه را به میزبانشان فجر شهیدسپاسی شیراز در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری حافظیه شیراز واگذار کرد.

تک گل این مسابقه را شاهین طاهرخانی با ضربه سر در دقیقه ۱۸ و از روی کرنر ارسالی داوود رجبی به ثمر رساند.

دریای کاسپین بابل با قبول این باخت، یک پله در جدول مسابقات لیگ یک فوتبال کشور سقوط کرد و با ۱۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفت و فجر شهیدسپاسی شیراز با ۵۱ امتیاز، جایگاه سوم را حفظ کرد.

علت این سقوط، پیروزی تیم‌های داماش گیلان و شهرداری آستارا به ترتیب مقابل مس شهربابک و سایپا تهران بود.

داماش گیلان ۱۹ امتیازی شد و به رده شانزدهم صعود کرد و شهرداری آستارا هم با ۲۳ امتیاز تا جایگاه چهاردهم جدول بالا رفت.

دریای کاسپین بابل در هفته بیست و ششم و دیداری حساس، میزبان شهرداری آستارا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • مسکو: مذاکرات صلح اوکراین در سوئیس بدون مشارکت روسیه محکوم به شکست است
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • ساعت و زمان پخش زنده بازی اسپانیا و برزیل امروز 7 فروردین