Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر عطاپور یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق بررسی اعضای ستاد بحران بطور میانگین بین 20 تا 80 درصد منازل روستایی دچار ترک خوردگی شده اند.
وی تصریح کرد: منازل آسیب دیده مربوط به روستاهای رضا آباد، علی آباد، ابسردوییه، مختار آباد، حیدر آباد، صولوییه، عبدل آباد، شهرک سلمانیه، دشت مهران و جمال آباد در بخش مرکزی و جزو بافت سنتی این بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار رودبار جنوب با اشاره به اینکه زلزله خوشبختانه هیچگونه خسارت خسارت جانی در بر نداشته ، افزود: برآورد ارزش ریالی خسارت در حال بررسی است که متعاقبا اعلام می شود.
طبق بررسی های ستاد بحران این شهرستان تعداد 3 هزار و 331 واحد فرسوده در روستاهای رودبار جنوب وجود دارد که نیاز به مقاوم سازی دارند.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری عصر روز یکشنبه زمین لرزه ای با قدرت 4.7ریشتر ساعت 16 و 18 دقیقه و 24 ثانیه در عمق 10 کیلومتری زمین شهرستان های کهنوج و رودبار در جنوب استان کرمان را لرزاند.
شهرستان رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی استان کرمان می باشد که در فاصله 330 کیلومتری جنوب استان کرمان قرار دارد.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان کرمان زلزله زمین روستایی رودبار جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک ۳ کیلومتری در محدوده مرزن آباد جاده کندوان

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد و ترافیک را در محور کندوان محدوده تعریض طویر را به طول سه کیلومتر پرحجم و روان اعلام کرد.

وی افزود: هر گونه محدودیت ترافیکی متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

وی از مسافران خواست تا نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام داشته باشند.

کد خبر 6064878

دیگر خبرها

  • آفت سرخرطومی حنایی دردسر ادامه‌دار نخلداران جنوب کرمان
  • ترافیک ۳ کیلومتری در محدوده مرزن آباد جاده کندوان
  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • ۱۰ هزار هکتار از اراضی پارس آباد خسارت دیده اند
  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • بررسی میزان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی مهریز
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • جریان آب‌های آرام در بستر کویر
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟