Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@09:28:38 GMT

عکس/ بهترین‌های جام جهانی 2018 روسیه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۸۰۲۵

(بهترین بازیکن جام جهانی : لوکا مودریچ)؛ (کفش طلای جام جهانی : هری کین)؛ (دستکش طلای جام جهانی : تیبو کورتوا)؛ (بهترین بازیکن جوان جام جهانی: امباپه)

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی امباپه بهترین بازیکن تیم ملی فرانسه تیم ملی کرواسی جام جهانی 2018 روسیه فوتبال فینال کورتوا هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، وینگر چپ پای استقلال، به واسطه سیستم مورد نظر جواد نکونام در نیم فصل دوم فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نکرده اما به احتمال زیاد در بازی با هوادار فرصت حضور در زمین را پیدا خواهد کرد.

مهرداد برخلاف نیم فصل نخست که در 11 مسابقه به عنوان بازیکن ثابت برای استقلال به میدان رفت در نیم فصل دوم در چهار مسابقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و حضور او در ترکیب اصلی تحت تاثیر حضور ماشاریپوف در استقلال قرار گرفته است.

محمدی در بازی رفت مقابل هوادار ستاره استقلال بود و با دو ضربه پای چپ فوق‌العاده 3 امتیاز مهم را برای استقلال به دست آورد به واسطه همین درخشش در بازی برگشت هم شانس حضور دارد تا با انگیزه مضاعف در این مسابقه به میدان برود و انگیزه‌های خود را برای ادامه فصل حفظ کند، جواد نکونام برای حفظ آمادگی بازیکنانش نیاز دارد تا از آنها در مسابقات مختلف استفاده کند، با توجه به حضور پیمان بابایی و آرمان رمضانی در دربی پایتخت به نظر می‌رسد مهرداد محمدی اولویت تعویض او در این مسابقه باشد و از این بازیکن استفاده کند.

مهرداد محمدی با 4 گل به همراه کوین یامگا بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر است و اگر فرصت حضور در میدان را پیدا کند و برای این تیم گلزنی کند می‌تواند سال را به عنوان بهترین گلزن این تیم به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • کنعانی زادگان و بریسی شیرین؛ بهترین بازیکن هفته بیست و یکم
  • خطر بازیکن «جدید» تیم ملی جدی است
  • قیمت طلای جهانی ثابت ماند
  • طلای جهانی بی‌حال و دلار ثابت شد
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • یک اتفاق تلخ برای آقای قهرمان؛ میثم دلخانی از طلای جهان دور و دورتر شد
  • (ویدئو) بهترین گل تاریخ فوتبال؟!/ گل جنون‌آمیز بازیکن تیم شیکاگوفایر در دقیقه ۹۹
  • عنوان بهترین گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • عنوان بهترین‌ گلزن سال در دسترس ستاره استقلال
  • جمشیدی بهترین بازیکن هفته پایانی لیگ بسکتبال