Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:27:15 GMT

طرح های آبرسانی در جهرم به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۸۰۴۸

طرح های آبرسانی در جهرم به بهره برداری رسید

ابوالفضل پژوهش دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خط انتقال آب از تقاطع شهید مطهری و بهاران به شهرک فرهنگ شهر با استفاده از لوله هایی از جنس پلی اتیلن به قطر 225 میلی ‌متر انجام و بهره برداری شد.
وی افزود: برای اجرای این خط انتقال آب 5 میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات خشکسالی و توسعه و توازن هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر آبفای جهرم همچنین گفت: با هدف رفع کم‌ آبی و پیشگیری از بحران آب در مناطق شرق و شمال جهرم، یک حلقه چاه با عمق 500 متر در منطقه‌ محمدآباد، حفر شد.
پژوهش افزود: آب استحصال‌ شده از این چاه با خط انتقالی به طول 2000 متر طول خط و با لوله پلی‌اتیلن به قطر 225 میلیمتر وارد شبکه‌ توزیع شهری شد.
وی اضافه کرد: این چاه با 20 میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات ملی با هدف مقابله با تنش‌های آبی حفر و تجهیز شده است.
مدیر آبفای روستایی جهرم نیز گفت: چاه به عمق 350 متر و با هزینه یک میلیارد ریالی حفر شد و به مرحله آبدهی رسیده و اکنون در حال تجهیز است.
وی افزود: این چاه در منطقه حیدرآباد و بولوار رهبری جهرم حفر شده که بیش از 10 هزار نفر زندگی می کنند که با کمبود آب مواجه هستند.
جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
7375 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جنوب شرقی خشکسالی قطر بهره جهرم جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال