Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@19:59:28 GMT

برپایی ۵۱۳ جلسه دائمی قرآن در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۸۱۰۱

برپایی ۵۱۳ جلسه دائمی قرآن در خراسان‌شمالی

حمزه بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: در مجموع سالیانه 513 جلسه دائمی قرآن از سوی برادران و خواهران در مساجد و منازل برپا می شود که برگزاری حدود 65 مورد از این جلسات به صورت تخصصی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیاری برای شناسایی جلسات خانگی قرآن در استان صورت گرفت، افزود: بیشتراین جلسات به صورت یک جمع خانوادگی، محله‌ای و بین همکاران ادارات برگزارمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی مقدم با بیان اینکه برپایی جلسات دائمی قرآن کریم سبب تقویت بنیه معنوی محله‌ها می‌شود، گفت: حضور اساتید کارآزموده در این محافل نورانی برای آموزش صحیح کلام الهی در دستور کار است.
وی یادآورشد:در طول سال دوره‌های آموزشی در حوزه تربیت و تامین نیروی مختصص قرآنی شامل تربیت معلم،تجوید، روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و صوت و لحن در شاخصه های فعالیتی سازمان در سال گذشته انجام شده است.
بابایی مقدم عنوان کرد: ارتباط فعال و پویا با اتحادیه قرآنی موجب رشد وتقویت فعالان قرآنی استان شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید میکائیل باقری، عصر امروز _سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان چرام برگزار شد، اظهار کرد: در ۷۴۰ منطقه آموزش و پرورش کشور، ۱۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از برگزاری مسابقات استانی ۷۵ هزار نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی افزود: مسابقات پسران در اوایل مرداد به میزبانی مشهد مقدس و دختران در نیمه مرداد به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز در ۱۲ رشته و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مرحله آموزشگاهی قرآن، عترت و نماز در سطح کشور شرکت کردند.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شهرستان چرام تعداد ۱۲۰۰ نفر پسر و دختر در ۱۲ رشته شرکت کرده‌اند.

وی افزود: داوری این مسابقات را ۳۸ نفر بر عهده دارند که پس از داوری تعداد ۶۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

کد خبر 749505

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود