Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@11:31:16 GMT

جزئیات محاکمه راننده شیطان صفت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۸۴۸۱

پس از شکایت والدین این پسر نوجوان، پلیس آگاهی تحقیقاتی را برای یافتن متهم آغاز کرد و چند روز بعد هم نوجوان‌های دیگری به پلیس آگاهی رفتند و از همان مرد فراری به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بعد از دستگیری اعتراف کرد پسران نوجوان را فریب داده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازجویی مدعی شد خودش هم قربانی جنایت سیاه بوده و گریه کودکان ربوده شده و التماس‌های آنها، او را به یاد گذشته خودش می‌انداخت و اگر دستگیر نمی‌شد به آزار و اذیت بچه‌ها ادامه می‌داد.

این متهم ۲۷ساله پس از هفت ماه بازداشت صبح دیروز از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری به ریاست قاضی بابایی انتقال یافت و به دستور رئیس دادگاه محاکمه او بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته انجام شد. این متهم در آخرین بازجویی مدعی شده بود: این موادمخدر صنعتی بود که او را به این راه کشاند و اگر سراغ مصرف شیشه و مرفین نمی‌رفت کارش به اینجا کشیده نمی‌شد.

پسر ۱۳ ساله‌ای که به همراه پدرش برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده بود، به کارآگاهان گفته است: پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به خانه بودم که در نبش کوچه ، مرد جوانی جلوی مرا گرفت و گفت که برای مادربزرگش گل و گلدان خریداری کرده و به این بهانه از من خواهش کرد تا برای تحویل آنها به وی کمک کنم. با این مرد جوان به راه افتادم و از طریق پل هوایی به سمت دیگر اتوبان شهید زین‌الدین رفتیم و دقیقاً در مقابل پارک پلیس سوار یک دستگاه پراید سفیدرنگ با شیشه‌های دودی شدیم؛ آنجا بود که با چاقو مرا تهدید کرد که اگر سرو صدا کنم مرا خواهد کشت و پس از آن به راه افتاد. پس از طی مسیری در محدوده سراج ماشین را کنار خیابان پارک کرد؛ پس از پیاده شدن از ماشین، مرا از طریق یک دریچه به داخل کانال آب کاملاً تاریک برد و در آنجا به من تعرض کرد.

به گزارش پلیس وی همه بچه‌های ربوده شده را به داخل همان کانال خالی آب می‌برد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

با توجه به حساسیت پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته، محل سوارکردن پسرهای نوجوان و همچنین محل‌های ارتکاب جنایات را شناسایی کردند و موفق به شناسایی خودروی پراید سفید رنگ هاچ بک با شیشه‌های دودی مرد شیطان صفت شدند و از این طریق او را دستگیر کردند.این متهم در همان مرحله اول تحقیقات گفت که علاوه بر خودروی پراید سفید رنگ متعلق به پدرش، با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ متعلق به مادرش هم به شکار پسربچه‌ها اقدام کرده است.

در بازرسی از پارکینگ محل سکونت متهم و خانواده‌اش، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ پی بردند که این جوان شیطان صفت علاوه بر استفاده از خودروها چند پسربچه را هم با همین موتورسیکلت به کانال سرپوشیده آب در خیابان اردیبهشت شمالی کشانده است.

این متهم درباره مصرف مواد مخدر گفت: اولین تجربه مصرف مواد مخدر را در ۱۷ سالگی داشتم. پدرم راننده بود و خودش هم مواد مخدر مصرف می‌کرد که الگوی من در زندگی شده بود.

پس از پایان محاکمه این متهم قضات وارد شور شدند و قرار است هفته آینده حکم مجازات او را اعلام کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محاکمه کانال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبداله چولکی معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به تشریح جزئیات خبر کشف پرونده جعل مدرک تحصیلی و آموزشی پرداخت و اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آن‌ها از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند، پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات، پلیس کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان‌های غربی شناسایی و توقیف کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات بدست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان جهت تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل: ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی‌های مهارت فنی و حرفه ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: ۳ نفر از متهمان اصلی دستگیرشدند که در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات‌های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

وی ضمن هشدار به شهروندان تاکید کرد: مراقب باشید در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی أخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوید زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی