Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام کریمی، کارشناس امور قرآنی و تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، دهه کرامت را فرصتی مغتنمی برای اشاعه فرهنگ دینی دانست و اظهار کرد: باید از فرصت معنوی دهه کرامت برای احیای مفاهیم بلند معرفتی و دینی بهره بگیریم چراکه متأسفانه برخی مفاهیم ارزشمند دینی و اخلاقی در حاشیه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دهه کرامت می‌تواند آغازگر نهضت عظیم ترویج سبک زندگی ائمه معصومان(ع) در جامعه باشد، افزود: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک الگوی اسلامی در شیوه زندگی است.
کریمی با اشاره به این که متأسفانه خانواده‌های ایرانی امروز گرفتار سبک زندگی غربی هستند، بیان کرد: سبک زندگی غربی هرگز برای جامعه اسلامی سعادت و تعالی را به ارمغان نخواهد آورد.
وی با بیان اینکه شیوه زندگی غربی تنها رواج دهنده مادی‌گرایی و انحراف است، عنوان کرد: تنها سبک زندگی اسلامی است که علاوه بر مستحکم نگه داشتن بنیان خانواده ها مسیر صحیح زندگی را به ما نشان می‌دهد.
کارشناس امور قرآنی و تشکّل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با بیان این که در شیوه زندگی یک تضاد جدی بین فرهنگ غربی و اسلامی وجود دارد، یادآور شد: سبک زندگی غربی براساس لذّت‌گرایی بنا شده است و نمی‌تواند تعالی‌بخش باشد و این درحالی است که فرهنگ ناب اسلامی متکی بر اصول صحیح و درست انسانی و اخلاقی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر

به گزرش همشهری آنلاین، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

به تصویر کشیدن پوتین با هوش مصنوعی

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کد خبر 846922 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم