Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@01:31:25 GMT

برای اثبات بی گناهی بقایی تلاش می‌کنیم!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۸۷۲۷

به گزارش جهان نيوز، ایرنا نوشت: وکیل مدافع حمید بقایی با اشاره به رد درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور گفت که دوباره و با استناد به دلایل جدید، درخواست اعاده دادرسی می‌کند.

وکیل مدافع حمید بقایی با اشاره به رد درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور گفت که دوباره و با استناد به دلایل جدید، درخواست اعاده دادرسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهران عبدالله‌پور به ایرنا گفت: با تقاضای اعاده دادرسی موکلم با وجود اینکه رسیدگی به آن بسیار هم طولانی بود، مخالفت شد و این در حالی است که دادیار دیوان عالی کشور حداقل در دو مورد موکل من را مجرم ندانسته بود.

عبدالله‌پور افزود: چون معتقدم موکلم بی گناه بوده و در رأی دادگاه به دلایل ما توجه نشده است، برای اثبات بی‌گناهی موکلم، دوباره درخواست اعاده دادرسی می‌دهیم و از همه راه‌های حقوقی و قضایی برای اثبات بی گناهی استفاده می‌کنیم.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم

اسناد تاریخی فراوانی از سال‌های قبل از اسلام و مسیحیت وجود دارد تا به جهانیان بفماند که  خلیج فارس همیشه متعلق به ایران بوده و خواهد بود.

در تمام ادوار تاریخ این آبراه دریایی عناوین «خلیج فارس» یا «خلیج پارس» در نقشه‌ها و تاریخ‌ها ذکر شده است و در دوران اسلامی نیزبسیاری از مفسران قرآن از نام بردن این دریا در کلام الهی قرآن سخن گفته‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

  

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • قرآن، سندی برای اثبات «خلیج همیشه فارس» + فیلم