Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج سرهنگ سعید بالش زر گفت : در پی طرح شکایت هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص اخذ وجوه چند ۱۰ میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه های خارج از کشور از سوی شرکتی تحت این عنوان و فعالیت در یکی از مناطق شهر یاسوج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : در ابتدا استعلامات لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان در خصوص وضعيت ثبتي شرکت مد نظر به انجام رسید و مشخص شد که این شرکت صرفا خدماتي بوده و فاقد مجوز و پروانه فعاليت براي پذيرش دانشجو در دانشگاههاي خارج از کشور است.
سرهنگ بالش زر ادامه داد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبليغات سوء مبني بر اعزام دانشجو به خارج ازکشور در حدود سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از شاکیان دریافت و شکات بدون اينکه در دانشگاهي در خارج پذيرش شوند متحمل خسارت مادي و معنوي شده بودند.
این مقام انتظامی بیان کرد : ۳ عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران پلیس آگاهی استان ، دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام/غ
باند اعزام دانشجو در دام پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی