Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مردانی مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی در جلسه هماهنگی اعزام زائران حج تمتع از فرودگاه بیرجند از فروش ماهیانه ۱۸۰ هزار لیتر سوخت هوایی در شرایط عادی در استان خبر داد و گفت:امسال آمادگی کامل و بدون مشکل برای سوخت گیری پروازهای حج تمتع وجود دارد و سال گذشته نیز در بحث سوخت رسانی هیچ مشکلی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:تجهیزات،امکانات و شرایط سوخت هواپیمایی بیرجند در شرایط خوبی وجود دارد.

مردانی از وجود دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در طبس و بیرجند خراسان جنوبی خبر داد و گفت:در مرکز سوختگیری بیرجند 4 مخزن 90 هزاری و 2 واحد سوخت‌رسانی 20 هزاری داریم که در مجموع ظرفیت سوخت هواپیمایی موجود در استان 400 هزار است.

 

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی بیان کرد:در حال حاضر 94 درصد ظرفیت اسمی و 100 درصد ظرفیت مفید سوخت داریم که هیچ مشکلی در بحث سوخت وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه فروش ماهیانه در شرایط عادی 180 هزار لیتر سوخت هوایی است،تصریح کرد:در بحث شرایط غیر عادی نیز در شهریور ماه سال گذشته 85 پرواز داشتیم که از این تعداد 75 پرواز داخلی، 6 پرواز حج و 4 پرواز عتبات عالیات بوده است.

 

مردانی از عرضه 447 هزار و 790 لیتر سوخت در شهریورماه سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد:در این مدت 250 درصد افزایش برداشت داشتیم.

 

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در 6 پرواز حج و زیارت سال گذشته حداکثر سوختی که در یک هواپیما داشتیم 36 هزار و 20 لیتر بوده است،یادآور شد:در مجموع 180 هزار و 390 لیتر سوخت در 6 پرواز سال گذشته حج سوخت داده شده است.

 

وی با بیان اینکه امسال آمادگی کامل و بدون مشکل برای سوخت گیری پروازهای حج تمتع وجود دارد،اظهار داشت:سال گذشته نیز در بحث سوخت رسانی هیچ مشکلی وجود نداشته است.

 

مردانی با اشاره به فعال شدن مجدد کارت سوخت خودرویی افزود:در 2 ماه آینده کارت‌های سوخت خودروها مجدد فعال خواهد شد بنابراین افرادی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده و یا کارت سوخت آنان مفقود شده است برای أخذ کارت اقدام کنند.

 

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت:تا چندماه آینده برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ها سوخت‌گیری خودروها تنها با کارت سوخت انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ

خراسان جنوبی ماهیانه ۱۸۰ هزار لیتر فروش سوخت هوایی دارد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه
  • برای بازماندگان از کنکور در شهرستان زیرکوه تصمیم‌گیری می‌شود
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان