Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وضعیت جوی امروز استان را غالبا به صورت آسمانی صاف از بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی کرد.


وی با بیان اینکه بعدازظهر وزش باد در برخی مناطق استان به حد شدید ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت هم خواهدرسید دمای فعلی شهر زنجان را 20 درجه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس هواشناسی استان یاد آور شد:دمای هوا طی امروز و فردا با کاهش نسبی همراه شده و در مجموع 3 تا 5 درجه دما کاهش خواهد یافت.

سلطانی  ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته ماهنشان  با 39 درجه گرمترین منطقه و خیر آباد با 10 درجه خنک ترین ایستگاه استان هستند.

 

انتهای پیام/ن


وضعیت جوی امروز استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی از تداوم بارندگی‌ها تا صبح جمعه در استان خبر داد و گفت: هوا نیز سردتر خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فاطمه زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشتیبابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. در 24 ساعت گذشته سربیشه با 7 درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با 35 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است.

زارعی بیان کرد : تغییرات دمایی در مرکز استان بین 26 درجه سلسیوس و 11 درجه سلسیوس بوده است. دمای هوا تا صبح جمعه نیز روند کاهشی داشته و هوا سردتر خواهد شد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پایداری هوا در مازندران
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • آسمان صاف با وزش باد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است