Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه گفت‌وگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» با دعوت از چهره‌های سیاسی، ابهامات مختلف ایجاد شده در ذهن مخاطبان را در مورد موضوعات مختلف برطرف می‌کند.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اولین مهمان برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

کدخدایی در بخشی از صحبت‌هایش درباره کاندیدا شدن زنان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰  صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: توضیحات سخنگوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت مینو خالقی پس از انتخابات + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   برنامه ۱۰ و ۱۰ دقیقه با حضور عباسعلی کدخدایی+ فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و شعر از رهبر انقلاب بابت توجهی که به مقوله ادبیات و فرهنگ دارند، سپاسگزارم.

وی افزود: از اول فروردین نمایشگاه قرآن شروع شده و استقبال و بازدید بسیار فراتر از برآورد‌های ما بود مردم از قبل از افطار در نمایشگاه قرآن حاضر می‌شوند از رسانه ملی بابت همیاری با این رویداد تشکر میکنم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: دیشب برای اولین بار برای پیوست فرهنگی شعار سال جلسه‌ای با وزیر اقتصاد برگزار کردیم.

وی بیان کرد: شب گذشته همچنین ۷ جلد از کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان درباره ائمه شیعه رونمایی شد و این کتب بسیار مهم و قابل توجه حدود ۱۰۰ جلد درباره زندگی آل الله است و در وزارت فرهنگ با همکاری مؤسسه ایران چاپ و منتشر می‌شود.

اسماعیلی تأکید کرد: امسال همچنین جایزه «حافظ شو» برای کودکان زیر ۱۴ سال را داریم و امید است این برنامه‌ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش‌های فرهنگی - قرآنی و مساجد برنامه‌های متعددی داریم که یکی از برنامه‌های اصلی ما حل مسائل صنفی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در حوزه‌های بیمه و مسکن است.

وزیر فرهنگ با اشاره به برگزاری جشن دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه دولت از جشن امام حسنی‌ها تقدیر کرد، برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • نگرانی حسین شریعتمداری از احضار احمدی نژاد به دادگاه : حالا چرا اینقدر عجله؟ چرا بلافاصله بعد از انتخابات؟