Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نشست فصلی دبیران اول استان‌های حزب کارگزاران سازندگی، فردا برگزار می شود.نشست فصلی دبیران اول استان‌های حزب کارگزاران سازندگی، فردا، دوشنبه، ۲۵ تیر در مرکز همایش‌های «رایزن» تهران برگزار می‌شود.

در این نشست،‌ علاوه بر ارائه گزارش از سوی مسئولان حزب، مسائل روز کشور به بحث گذاشته خواهد شد تا دبیران و روسای شوراهای استان‌‌ها از اخبار و دیدگاه‌های حزب مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین کرباسچی دبیرکل، سیدحسین مرعشی سخنگو، محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی، محمد قوچانی عضو شورای مرکزی و فائزه هاشمی، رئیس کانون زنان حزب کارگزاران سازندگی ایران و همچنین عباس عبدی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل اجتماعی از جمله سخنرانان این برنامه خواهند بود.

گفتنی است این نشست با برگزاری جلسه مشترک شورای مرکزی و دبیران استان‌ها به پایان خواهد رسید.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حزب کارگزاران اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، اکبر نصراللهی اظهار کرد: در نخستین جلسه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای هیئت منصفه امروز در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد، پرونده‌های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی بررسی شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با تشکر از رسانه‌ها در ادای مسئولیت‌های حرفه‌ای، دینی و ملی خود گفت: هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی در پرونده مربوط به خبرگزاری ایسنا که به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد، به اتفاق آرا مهدی عرفاتی مدیرمسئول سابق این خبرگزاری را مجرم نشناختند.

وی تصریح کرد: امروز همچنین پرونده روزنامه سازندگی به ریاست قاضی کریمی و با حضور اعضای هیئت منصفه برگزار شد. اعضای هیئت منصفه بعد از استماع شکایت و دفاعیات فوق، مدیر مسئول سازندگی را با اکثریت مطلق آرا مجرم و با اکثریت آرا، وی را مستحق تخفیف دانسته‌اند.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهام‌های مهدی عرفاتی و سید افضل موسوی مدیر مسئول روزنامه سازندگی که جداگانه به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم و قاضی کریمی در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • مدیرمسئول سازندگی در دادگاه مجرم شناخته شد
  • بیانیه حزب کارگزاران سازندگی در پی پاسخ مقتدرانه ایران
  • جشنواره گل داوودی در محوطه کاخ مروارید برگزار شود
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • روسیه: حمله‌ ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • روسیه: حمله های ایران به اسرائیل دفاع از خود بود
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی/ورود سامانه بارشی به هرمزگان از فردا
  • نشست فوق العااده شورای امنیت برگزار می‌شود