Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز جمعه بود که شبکه تلویزیونی المیادین از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه الکتیبه در نوار غزه خبر داد. به گزارش الميادين، پنج موشک شلیک شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی به این منطقه اصابت کرده بود. صهیونیست ها در راستای ماجراجویی جدید خود در باریکه غزه مواضع نیروهای مقاومت را نیز زیر آتش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه ها، تاکنون شماری از فلسطینیان به دنبال این حملات به شهادت رسیده اند.

اما جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سال‌های اخیر طریقه مقاومت در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر قدس را تغییر داده که اصول آن مبتنی بر استفاده موشک‌های سطح به سطح است.

 پس از حملات رژیم صهیونیستی به غزه، رزمندگان فلسطینی نیز با شلیک ده ها موشک به شهرک های صهیونیست نشین پاسخ حملات صهیونیست ها را دادند. رزمندگان مقاومت فلسطین بارها نشان دادند که هیچ هراسی از دشمن صهیونیست ندارند و پاسخ جنایات اسرائیل را می دهند. 

نکته واضح این است که گروه های فلسطینی در غزه سیاست مقابله به مثل را در پیش گرفته اند، زیرا اسرائیل سال ها است سیاست تروریسم سازماندهی شده ضد ملت فلسطین را دنبال می کند. اسرائیل از شعله ور شدن جبهه غزه هراس دارد و به هر دری می زند تا اوضاع در غزه را آرام کند، به ویژه که جبهه شمالی با سوریه نیز ملتهب است و این موضوع پس از پیروزی ارتش سوریه و تسلط آن بر مناطقی در نزدیکی بلندی های اشغالی جولان است.

یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی به سایت عبری واللا گفت: مهم ترین موشک‌هایی که فرماندهی جبهه داخلی را نگران می‌کند، موشک‌های کوتاه برد گراد و نیز موشک‌های کوتاه برد برکان  هستند.

این افسر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: بُرد موشک‌های گراد به ۴۰ کیلومتر می‌رسد که باعث می‌شود تعدادی از مناطق مهم تحت حملات این موشک‌ها قرار بگیرند و تهدید واقعی و اصلی برای جبهه داخلی به وجود آید. این موشک‌ها بیشترین تهدید را برای مناطق کرانه باختری، نقب، وادی عربه، غور اردن، منطقه متسبیه رامون، منطقه کوهستانی غاف هار و همچنین تل‌آویو و حیفا دارند و قُطر موشک گراد ۱۲۲ میلی‌متر است و کلاهکی دارد که ۶.۳ مواد منفجره را حمل می‌کند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی ۷ نظامی صهیونیست زخمی شده است که حال دو نفر از آن‌ها وخیم می‌باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در «عین بعال» و «الشهابیه» امروز چهارشنبه مقر سری فرماندهی  اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در روستای «عرب العرامشه» با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار داد و در این عملیات تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

 

.

 

رسانه‌های عبری امروز چهارشنبه گزارش دادند که هفت نظامی صهیونیست در اثر اصابت راکت به ساختمانی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شده‌اند. بنا به گزارش‌های منتشر شده، حال دو نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

امروز شمال فلسطین اشغالی شاهد درگیری و تنش شدیدی بین حزب الله و ارتش رژیم اسرائیل است و طرفین مواضع یکدیگر را به آتش گرفته‌اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از حادثه شدید در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و نوشتند که حزب الله دو موشک سنگین و چند موشک دیگر شلیک کرد که رهگیری نشدند.

رسانه های اسرائیلی افزودند: 4 موشک در شهرک «عرب العرامشه» برخورد کرد و گنبد آهنین نتوانست آن‌ها را رهگیری کند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلشلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • تهدید اسرائیل برای پاسخ به ایران؛ سناریو‌های احتمالی کدامند؟
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد