Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ فردوس باقری مدیر عامل شرکت توسعه تجارت الکترونیک، با اعلام مطلب فوق افزود: مذاکرات با بانک ملی و از سوی دیگر صندوق حمایت از سرمایه گذاری صنایع کوچک، وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وارد مرحله تازه ای شده است که به انعقاد قرارداد نزدیک شده ایم.

پیش تر مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره بانک ملی اعلام کرده بود که این بانک با سرمایه گذاری و به همراه شرکت تجارت الکترونیک نگین توسن، سامانه سککوک را فعال خواهدکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک ملی با توجه به مزایا و ارزش افزوده هایی که سککوک در بخش تأمین مالی بنگاه های کوچک فراهم می کند، قصد دارد در کمتر از ۲ سال آن را فراگیر کند.

همچنین، صندوق حمایت از سرمایه گذاری صنایع کوچک به طور کامل برای تضمین مبادلات مبتنی بر برات الکترونیک در سامانه سککوک، زمینه های لازم را فراهم کرده تا صنایع کوچک و کسب و کارهای خرد در فضای مجازی بتوانند به دلیل اعتباری که ایجاد می شود، چرخه اقتصادی تولید تا مصرف را، در سامانه سککوک به وسیله برات الکترونیک، به نتیجه برساند.

گفتنی است؛ پیش تر اعلام شده بود ۴۰۰ میلیون برات در سامانه سککوک رخ داده که میزان برات صادره در حال حاضر بالغ بر ۳ میلیارد تومان است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار سفته بازان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)

   امتداد-  نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در بازدید از شعبه این بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)گفت: با توجه به افزایش میزان سفرها در ایام تعطیل سال به خصوص تعطیلات نوروز که میزان سفرها افزایش پیدا می کند ،ضروری است تا روند ارائه خدمات شعبه بانک در فرودگاه بین المللی تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شهبازی در این بازدید که حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هادی محبوبی رئیس اداره امور شعب غرب تهران نیز حضور داشتند، با کارکنان این شعبه و مسافران گفت و گو کرد و  نحوه ارائه خدمات به مسافران فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مورد بررسی قرار داد.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات الکترونیک از طریق  دستگاه هاى خودپرداز و پرداخت الکترونیک (Cashless) می تواند بخش مهمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند و برای اینکار باید اطلاع رسانی های لازم به مسافران صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است
  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • پیام استفاده از صنایع دستی در دکور سخنرانی رهبر انقلاب
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)