Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@05:48:36 GMT

ماجراجویی به سبک سوئیسی! (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۴۳۵

ماجراجویی به سبک سوئیسی! (+عکس)

پول نیوز؛ سمیه علی اصغری- اگر از طرفداران ماجراجویی در زمین و آسمان هستید، بی شک به یک زمانسنج تمام عیار نیاز دارید تا در همه مراحل همراه شما باشد و قطعا یافتن چنین همراهی کار چندان دشواری نیست زیرا بسیاری از کمپانی های مطرح ساعت سازی یک کلاس تولیدی خود را به اینگونه زمانسنج ها اختصاص داده اند.

ساعت های ورزشی امروزه یکی از پرطرفدارترین ها هستند بویژه آنکه به لطف شبکه های اجتماعی میل زیادی نیز برای اشتراک گذاری ماجراجویی ها در طبیعت ایجاد شده و اگر بخواهید یک ورزش کار کامل و البته خوش تیپ در عکس ها باشید یکی از لوازم ضروری همین ساعت های جان سخت هستند!

قبلا در پول نیوز پرچمداران این گروه مانند جی شاک از کاسیو را معرفی کرده ایم اما برای امروز یک مهمان سوئیسی داریم که تولیدات قابل توجه ای در گروه مذکور دارد، با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان به سال 1874 و شهر پاریس(فرانسه) باز می گردد، دقیقا زمانی که جرالد کلرک برندی را با نام فامیل خود به ثبت رساند تا فرصتی برای ارائه خلاقیت های ذهنی خود روی صفحه زمانسنج داشته باشد. از همان ابتدا کیفیت و تفاوت دو عنصر مورد نظر کلرک بود که همین رویکرد موجب شد تا مشتریانی خاص بویژه در طبقه اشراف و ثروتمندان برای محصولات خود داشته باشد. کلرک کار خود را با ساعت های جیبی کم نظیر آغاز کرد. میراث کلرک از نسلی به نسل دیگر منتقل شد و هم اکنون نیز دفتر مرکزی کمپانی در ژنو(سوئیس) قرار دارد و  این برند با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.

اگر یه ساعت سوئیسی و جان سخت مدنظر دارید قطعا بهترین گزینه برای شما کلرک خواهد بود. از همان ابتدا وقتی یکی از محصولات این برند پیش رویتان قرار گیرد ارتباطی بسیار سریع و نزدیک با کیفیت بکار رفته در تولید آن برایتان ایجاد خواهد شد. کیفیتی که ضامن زیبایی، مقاومت در برابر شوک، مغناطیس، نفوذ آب، خوردگی و ... است.

زمانسنج های کلرک برای مقاومت در برابر نفوذ آب از عمق 500 تا 800 متر گارانتی می شوند. در ساخت کابینت آنها از بهترین مواد اولیه استفاده می شود و در نهایت یک لایه 4 میلیمتری از سافایر روی نمایشگر آنها قرار می گیرد تا ترکیبی از ماندگاری و زیبایی را به ارمغان آورد. برای خرید یکی از محصولات کلرک باید از 1500 تا 10هزار دلار هزینه کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سوئیس پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون تومان                  - یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۷۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                              - ۲۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان         - ۱۰۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • اطلاعیه قطعی آب در سنندج
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه