Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که این تیم از آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای شروع لیگ برتر ضربه خواهد خورد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی قائمشهر گفت: ما شرایط خوبی داریم و تمرینات طبق برنامه کادر فنی به صورت منظم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند بازیکن خوب هم جذب کردیم و سعی می‌کنیم با شرایط خوبی لیگ برتر را شروع کنیم. تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند برای جذب بازیکن با محدودیت‌هایی مواجه هستند، ولی سعی کردیم با این شرایط هم بازیکنانی به تیم اضافه کنیم که بازدهی مثبتی در فصل جدید داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین هدف نساجی در فصل جدید چیست، اظهار داشت: هر تیمی که تازه از لیگ دسته اول به لیگ برتر می‌آید به دنبال این است که در سال اول در لیگ برتر بماند. ما هم چنین هدفی داریم، اما نمی‌خواهیم برای ماندن در لیگ برتر دست و پا بزنیم. ما سخت تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به وضعیت مبهم ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و اینکه آنها نمی‌توانند در چند بازی ابتدایی در این ورزشگاه به میدان بروند، خاطرنشان کرد: این موضوع دست کادر فنی یا بازیکنان نیست و مسئولان استان و اداره ورزش و جوانان باید مشکلات موجود را برطرف کنند. نساجی متکی به هوادارانش است و اگر ورزشگاه شهید وطنی آماده نشود از این موضوع ضربه خواهیم خورد. امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات برطرف شود تا در این ورزشگاه بازی کنیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی هاشمی‌نسب تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی هاشمی نسب تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی هاشمی نسب تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران، گفت: سالروز شکست آمریکا در عملیات طبس را گرامی می‌داریم. در عین‌حال جا دارد از مردم خوب سمنان برای استقبال از آقای رئیس جمهور و هیأت همراه در سفر استانی هفته گذشته تشکر کنم.

وی افزود: امروز رئیس جمهور در سفر به پاکستان در جهت فعال کردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال و رشد دیپلماسی به سر می‌برد که امروز روز آخر این سفر به پاکستان است و رئیسی فردا به دعوت رئیس جمهور سریلانکا به سفر یک روزه به این کشور خواهد رفت که توافقات خوب و افتتاحی را شاهد خواهیم بود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6086280

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم