Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:57:27 GMT

حرم حضرت معصومه(س) بستر شکل گیری انقلاب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۴۷۵

حرم حضرت معصومه(س) بستر شکل گیری انقلاب شد

مبلغ اعزامی از آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: شهر قم به دلیل برکت وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، بستری برای انقلاب و پرورشگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی شد و عزت و اقتدار امروز نظام مرهون عنایات حضرت معصومه(س) و علی بن موسی الرضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بهمنی در آیین افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی «آسمان هشتم» در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی شهرستان میناب با تبریک دهه کرامت، با استناد به روایات خاطرنشان کرد: بهشت هشت درب دارد که سه درب آن از شهر قم بسوی مردم گشوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تعبیر بسیاری از علما این سه درب، حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه است، افزود: سالیانه هزاران زائر با زیارت حرم کریمه اهل بیت(س) برات بهشت را دریافت می کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی به جایگاه مسجد مقدس جمکران نیز اشاره و عنوان کرد: بر اساس روایات، خواندن نماز امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران معادل خواندن دو رکعت نماز در داخل کعبه است.

 

وی به تشریح اهمیت درب سوم پرداخت و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم که افراد دوستدار مکتب اهل بیت(ع) از اقصی نقاط ایران اسلامی و 120 کشور جهان به منظور تلاش در جهت گسترش اسلام ناب و آرمان های والای نظام اسلامی به حوزه علمیه قم می آیند و سید حسن نصرالله و شیخ زکزاکی از تربیت یافتگان این حوزه می باشند.

 

این کارشناس دینی مذهبی، رونق گرفتن حوزه علمیه در قم را از ديگر بركات مزار مقدس بانوى دو عالم، حضرت معصومه(س) در این شهر برشمرد.

 

بهمنی با اشاره به سخنی از امام راحل(ره) که فرمودند: «من هر چه دارم از حرم حضرت معصومه(س) دارم»، اذعان کرد: شکل گیری هسته اولیه انقلاب اسلامی از سال 42 از حرم حضرت معصومه(س) در قم آغاز شد.

 

وی در خاتمه ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار روستای کردر رضوی به جهت اهتمام جدی در نشر معارف اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ رضوی، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم و ویژه برنامه «8 جشن در 8 روستا» الگویی بی نظیر در سطح کشور محسوب می شوند.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت روز دختر مجلس تصادف ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آیت الله مکارم شیرازی تحریم های ظالمانه بهداشت و درمان سنندج کاروان سفیران کریمه روستای کردر رضوی انقلاب اسلامی حرم حضرت معصومه س دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از بخش نوزدان بیمارستان حضرت معصومه  در قم به خبرگزاری صداوسیما مدعی شده درمان و بهداشت  در این بیمارستان نامناسب  است.

.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

چند روز است که فرزندم  در بیمارستان کودکان قم در بخش نوزادان بستری است  و شاهد وضع تاسف بار بهداشت در این بخش هستیم بخشی که نوزادان در آن بستری هستند و باید بیشترین دقت در کنترل عفونت انجام شود.بیمارستان حضرت معصومه قم.بخش نوزادان

دیگر خبرها

  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت