Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:03:32 GMT

ووشوکار قزوینی قهرمان نوجوانان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۵۳۴

ووشوکار قزوینی قهرمان نوجوانان جهان شد

علی تنباکوساز رو دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضایی شب گذشته در مبارزه نهایی وزن 52 کیلوگرم مسابقات ساندای نوجوانان جهان مقابل حریفی از اندونزی قرار گرفت و با غلبه بر وی به مدال خوشرنگ طلا دست یافت.
وی اضافه کرد: هفتمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان جهان با حضور 400 ووشوکار از 45 کشور به میزبانی برزیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ورزشی گفت: در پایان این رقابت ها تیم ملی ووشو ایران در 2 بخش نوجوانان و جوانان موفق به کسب 9 مدال طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
رییس هیات ووشوی استان قزوین افزود: تیم ووشو جوانان ایران علاوه بر قهرمانی در بخش ساندا برای نخستین بار در مجموع 2 بخش تالو و ساندا با کسب 11مدال طلا، هشت نقره و هفت برنز عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
وی خاطر نشان کرد: این برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع 2 بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت های جهانی ووشو نوجوانان دست می یابد.
6101*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برزیل جهان عنوان قهرمانی مدال طلا وزن جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد