Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تقویت، رشد و تعالی اعتقادی و مهارتی خواهران دانشجو در نظر دارد تا در جهت تببین و ترویج گفتمان انقلابی و معرفی شاخصه های زن تراز انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری اردویی آموزشی- تشکیلاتی با عنوان بانوی مومن انقلابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو با اهدافی هم چون تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نقش زنان در جهت تحقق تمدن اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی و معرفی شاخصه های زن تراز انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد فضای علمی لازم برای پاسخگویی به مسائل و شبهات روز و مواجهه منطقی و مستدل با آن، بازیابی هویت حقیقی بانوی مومن انقلابی، بانوی انقلابی و تربیت خانواده تراز انقلاب اسلامی، برقراری ارتباط مستمر و موثر با دانشجویان فعال دانشگاه های سراسر کشور و ایجاد شبکه قوی،مرتبط و هوشمندانه دانشجویان مومن انقلابی مبتنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری و با استفاده از برنامه های آموزشی مختلف شامل برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوعات مختلف با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، نمایشگاه های تخصصی کتاب، عکس و پوستر، نشست های سیاسی، اکران و نقد و بررسی فیلم و کرسی های آزاد اندیشی برگزار می شود.

گفتنی است این اردو در تاریخ 25 تا 28 تیرماه 97 در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

201

دانشگاه آزاد اسلامی بانوی مومن انقلابی سازمان مرکزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز شهادت فیلسوف و فقیه عالی مقام استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

 

در این مراسم آقای حسین قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه نمودند.

سپس میهمان ویژه مراسم، آقای دکتر سعد الله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح نمودند.

در این همایش بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت گردید.

در پایان توسط ریاست دانشگاه از اساتید برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل به عمل آمد. در انتها طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه توسط دانشجویان به امضاء رسید.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود