Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش خفیف باران در استان‌های گیلان و مازندران طی امروز و فردا،‌ از وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنا بر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه 25 و 26 تیرماه) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی  و اردبیل در برخی ساعات بعدازظهر احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در استان‌های گیلان و مازندران بارش حفیف باران پیش بینی می‌شود، گفت: طی امروز تا روز چهارشنبه (25 تا 27 تیرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان به ارتفاعات شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای هم رفتی و گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی همین مدت در برخی مناطق در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (سه‌شنبه 26 تیرماه) صاف تا قسمتی ابری،‌ در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 40 و 27 درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این آسمان تهران در روز چهارشنبه (27 تیرماه) صاف،‌ همراه با وزش باد موقت با بیشترین و کمترین دمای 40 و 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باران خفیف وزش باد شدید هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای مازندران، امروز و فردا صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی کاهش دما و بارش باران برای این استان‌ها
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد