Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم؛ به نقل از روابط عمومی و بین الملل مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، دهمین همایش علمی پژوهشی حیات طیبه و نخستین همایش بین‌المللی جایگاه زن و خانواده در تحقق حیات طیبه از دیدگاه فقه مذاهب اسلامی در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد.
حضور علمی آموزشی زنان در اجتماع، حضور اجتماعی زنان در عرصه‌های نوین، اشتغال و مدیریت اجتماعی زنان، وظایف جامعه و حکومت در قبال خانواده، اسناد بین‌الملل و ملی در حوزه زن و خانواده از منظر فقه مذاهب، آسیب‌ها و راهکارها و  جریان‌های فکری معاصر جهان اسلام در حوزه زن و خانواده از جمله محورهای این همایش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این همایش پس از خیر مقدم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود کاویانی، رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی صاحب مقاله برگزیده دوم به تبیین مباحث مقاله خود پرداخت.   در پایان این مراسم نیز از صاحبان مقالات برتر با حضور جمعی از علما و فضلا تجلیل شدند.
انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا طیبه حیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

این همایش با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال برگزار شد و فعالان اقتصادی به بیان مشکلات در این زمینه پرداختند.

پرهیز از بخشی نگری و ارایه برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و طرح محور، تعیین ۱۰ اقدام اساسی برای عینیت بخشی به جهش تولید و مکلف بودن مدیران اجرایی به ارایه راهکار‌های عملیاتی در این زمینه و راه اندازی قرارگاه اقتصادی جهش تولید در استان از جمله محور‌های این همایش بود.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: سازوکاری که در این زمینه تعریف شده، می‌تواند یک قدم ما را به پیش ببرد، اما جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!