Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیمای رسانه ملی با حضور در پشت صحنه آخرین ویژه برنامه جام جهانی «٢ ١٨» این نوید را داد با برنامه‌ای فوتبالی در آخرین ماه‌های سال به استقبال جام ملت‌های آسیا خواهیم رفت. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مرتضی میرباقری معاون سیما با قدردانی از تهیه‌کننده و دیگر عوامل تیم برنامه‌ساز تاکید کرد: این برنامه با قریب به 50 میلیون بیننده مستمر رکوردی بی‌نظیر داشت و توانست رضایت ٩٤ درصد مخاطبان را نیز جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال حدود ٤ میلیون پیامک به این برنامه در مدت یک ماه پخش، وجود این آمار را حاکی از همراه بودن مردم با رسانه ملی دانست.

معاون سیما به بینندگان فوتبال این نوید را داد تا جام ملت‌های آسیا در آخرین ماه‌های سال میهمان خانه‌های مردم شود.

وی با اشاره به اینکه علیرغم بازی غیرتمندانه بازیکنانمان اما تیم ملی از صعود به مرحله بالاتر ناکام ماند، ادامه داد: فوتبال می‌تواند انسجام بی نظیری در میان همگان ایجاد کند و هرگونه هزینه‌ای در این مسیر نتایج مثبتی به همراه دارد.

میرباقری ابراز امیدواری کرد تا در مسابقات 2022 جام جهانی تیم ملی ایران بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

عادل فردوسی پور نیز در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش همکاران خود و حمایت مدیران سیما تأکید کرد: ماراتن سختی را پشت سرگذاشتیم و به حمایت مردم از برنامه می‌بالیم.

تعارف فرودسی پور به معاون سیما برای خوردن قووتوی کرمانی (قاووت) از حاشیه‌های این بازدید بود که میرباقری دست فردوسی پور را رد نکرد و با خوردن قوتو از استودیو خارج شد.

 برنامه 2018 در آخرین روز کاری با حضور میرباقری معاون سیمای جمهوری اسلامی و فروغی مدیر شبکه سه سیما

انتهای پیام/

R1515/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال 2018 شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال 2018 شبکه سه رسانه ملی تلویزیون جام جهانی فوتبال 2018 شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید

قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول برنامه «بی‌واسطه» با اجرای محمد دلاوری با موضوع ساخت اسحله و توان قدرت نظامی ایران امشب شنبه، ۲۵ فروردین ساعت ۱۹ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

قسمت اول این برنامه با ورود به کارخانه اسلحه‌سازی پارچین و مراحل ساخت اسلحه‌ در کشور و همچنین صادرات وزارت دفاع و توان قدرت نظامی ایران در سالهای اخیر، قدرت موشکی، پهبادی و... می‌پردازد.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی‌واسطه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا روزهای زوج ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 

فصل اول این برنامه در ۲۶ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد.

برنامه «بی‌واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • اتفاقی عجیب در پخش زندۀ برنامه مجله فوتبالی شبکه خبر
  • ببینید | بغض جواد رضویان به خاطر نصرالله رادش در برنامه صدا و سیما
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ از بنیاد رودکی
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد
  • نمایش قدرت نظامی کشور با اجرای محمد دلاوری در یک برنامه جدید
  • از ماجرای مستعان تا آب سیستان در فصل دوم «بی‌واسطه»