Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سهراب قرقاني" اظهار داشت: مأموران ايست بازرسي شهيد "رئيسيان" این فرماندهی حين کنترل خودروهاي عبوري در مسیر سميرم به شهرضا به يک دستگاه خودروي وانت مزدا مشکوک و بلافاصله آن را متوقف گردند.

اين مقام انتظامي با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار خود بود افزود: در بازرسي صورت گرفته تعداد 2 دستگاه تلوزيون ال اي دي 75 اينچ ، یک عدد کولر گازي ،یک عدد جارو برقي و یک دستگاه ماشين لباسشويي خارجی قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش محموله مکشوفه را 300 میلیون ريال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: مأموران این فرماندهی باتمام ظرفيت و توان عملياتي با قاچاقچيان کالا و مخلان اقتصاد کشور برخورد می کنند و از شهروندان درخواست می کنیم تا هر گونه مورد مشکوک را با تماس 110 به پليس اعلام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

کشف لوازم خانگی قاچاق در سمیرم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.

وی گفت: چندی پیش یک دستگاه کامیون تریلر از یکی از کشورهای همسایه غربی به منظور ترانزیت کالا از خاک جمهوری اسلامی ایران به مقصد کشوری دیگر وارد گمرک مرزی بازرگان شد. کالاهای خودروی مذکور توسط یکی از شرکت‌های داخلی به عنوان کود شیمیایی به گمرک اظهار کالا شده بود.

وی با اشاره به انجام بررسی مأموران از بار این کامیون گفت: در بررسی‌های اسنادی این محموله که وزنی معادل ۲۲ تن و ۱۰۴ کیلوگرم داشت مشخص شد که کود شیمیایی از نوع نیترات پتاسیم و با مارک HAIFA محصول و ساخت رژیم صهیونیستی است.

بنی‌اسدی‌فر با تاکید بر اینکه در تعاقب با بررسی اسناد و تطبیق آن با قوانین و به استناد آئین نامه اجرایی ماده ۹ قانون مقررات صادرات و واردات، هرگونه معامله تجاری با رژیم اشغالگر قدس ممنوع است، اظهار کرد: ماده ۱۱۳ قانون امور گمرکی این محموله را قاچاق تلقی کرده و با هماهنگی انجام گرفته با مرجع قضائی خودرو و کالا توقیف و برای سیر مراحل قانونی پرونده قضائی تشکیل شد.

کد خبر 6086429

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان