Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@07:36:56 GMT

قیمت هتل‌ها در تابستان تغییر نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۷۱۰

قیمت هتل‌ها در تابستان تغییر نمی‌کند

محمدعلی فرخ مهر گفت: امسال قیمت‌ هتل‌ها ثابت بوده و هیچگونه تخفیفی از سوی اتحادیه ابلاغ نمی‌شود اما هرکدام از هتل‌ها برای جذب مسافران تخفیف‌هایی درنظر گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، محمدعلی فرخ مهر (نایب رییس جامعه هتلداران ایران و رئیس اتحادیه هتل‌داران تهران) در خصوص قیمت هتل‌ها در فصل تابستان گفت: طبق نتیجه‌گیری که در آخرین جلسه هیئت‌مدیره به آن رسیدیم؛ قرار این است که در تابستان امسال همانطور که افزایش قیمتی صورت نگرفته، هیچ تخفیفی نیز از سوی اتحادیه ابلاغ نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هتل‌ها هرکدام به‌صورت جداگانه می‌‌توانند تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند.  

وی افزود: این تصمیم از آن جهت اتخاذ شده است که احتمال برگزاری جشنواره‌ای در شهریور ماه وجود دارد و اگر تخفیفی از سوی اتحادیه ابلاغ شود، این توقع به‌وجود می‌آید که در آن زمان خاص هم قیمت هتل‌ها با تخفیف در نظر گرفته شوند.

فرخ مهر در پایان گفت: البته تا پیش از این نیز تقریبا همه هتل‌ها تخفیف‌هایی ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در نظر گرفته‌ بودند و در این فصل نیز همین وضعیت ادامه دارد و برای جذب مسافر تخفیف‌هایی درنظر گرفته می‌شود. اما همانطور که توضیح دادم، تخفیف‌های امسال از سوی اتحادیه ابلاغ نمی‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گردشگری قیمت هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ برای اجرا به داروخانه‌ها ابلاغ شد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، در ابلاغیه حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است:

«تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به همه داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

بر اساس این گزارش، تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸ هزار و ۸۵۰ ریال، خیریه ۱۸۶ هزار و ۵۰ ریال، عمومی غیردولتی ۱۴۹ هزار و ۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی ۸۱ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵ هزار و ۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴ هزار و ۲۸۵ ریال، عمومی غیردولتی ۲۰ هزار و ۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال تعیین شده است.»

کد خبر 746983

دیگر خبرها

  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • ابلاغ تعرفه‌های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه‌ها
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت