Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان افزود: اکثر تیم های قدرتمند حاضر در این دوره از مسابقات علاوه بر این که در ترکیب خود از بازیکنان ملی پوش استفاده می کنند اقدام به جذب بازیکن خارجی هم کرده اند.تیم چین تایپه با ترکیبی جدید و قدرتمندتر از سال گذشته در این مسابقات حاضر شد٬ قزاق ها هم با گرفتن چهار بازیکن خارجی به همه حریفان خود ثابت کردند که امسال می خواهند یکی از سکوهای برتر را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:‌ در چنین شرایطی که تیم ها برای برد به میدان آمده اند، ما فقط بازیکنان تیم پیکان را به این رقابتها روانه کردیم و بدون یار قرضی به جنگ با تیم های چند ملتی می رویم٬. ناگفته نماند ما در ترکیب تیم خود از هانیه محتشمی بازیکن تیم ملی نوجوانان به عنوان یار کمکی استفاده کردیم. هرچند که این بازیکن برای نخستین بار حضور در چنین رویدادی را تجربه می کند.


سرمربی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: بسیار خوشحالم که باشگاه پیکان و مسئولانش این فرصت را برای والیبال بانوان فراهم کردند تا بازیکنان جوان و باانگیزه در این میدان حاضر شوند و تجربه رویارویی با بزرگان آسیا را بدست آورند٬ به عنوان مثال علاوه بر هانیه محتشمی٬ سارا اخلاق و منصوره عباسی هم برای اولین بار است که در چنین سطحی از رقابت های آسیا توپ می زنند و این مساله برای والیبال بانوان ایران یک برد بزرگ است.


سرمربی تیم الیبال بانوان پیکان افزود: خوشبختانه والیبالیست های تیم بازیکنان کم حاشیه ای هستند. آنها متحد شده اند تا در بازی های آینده از قدرت والیبال بانوان ایران دفاع کنند٬ در برابر اندونزی که یکی از تیم های قدرتمند این دوره از رقابت هاست اگر مثل مسابقه با چین تایپه ظاهر شوند به طور حتم برد با ما خواهد بود.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: والیبال شعبانیان جام باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند