Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک منبع در وزارت دفاع صنعاء اعلام کرد که یگان موشکی نیروهای انصار الله  موفق شدند بامداد امروز دوشنبه 25 تیرماه با شلیک موشک های کاتیوشا مواضع عناصر وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن را در منطقه الحزم واقع در مرکز استان الجوف هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این حمله موشکی که استان مرزی الجوف در نزدیکی مرزهای عربستان را هدف قرار داد تعدادی از عناصر مذکور به هلاکت رسیده و دهها تن دیگر نیز مجروح شدند.

همچنین نیروهای انصارالله موفق شدند عملیات نظامیان سعودی در منطقه جیزان واقع در جنوب عربستان را ناکام گذاشته و در جریان درگیری با این نظامیان تعدادی از آنها از جمله یک افسر سعودی را به هلاکت برسانند.

این عملیات در نزدیکی کوه ام بی سی واقع در جیزان صورت گرفت. نیروهای مقاومت یمن همچنین در جریان حملات توپخانه ای خود علیه مواضع نظامیان سعودی در جنوب منطقه المعایین در جیزان و شهر الربوعه در عسیر تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه ارتش سوریه گروههای تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: برای اعلام حمایت از فلسطین و قدردانی از ۱۰ سال مقاومت ملت یمن در مقابل تجاوز آمریکا و انگلیس، نیروهای ما طی سه روز گذشته شش عملیات را با تعداد زیادی از موشکها و پهپادها علیه مواضع دشمن انجام دادند که به شرح زیر است:

نیروی دریایی و نیروی موشکی یمن چهار عملیات مشترک علیه چهار کشتی انجام دادند که شامل کشتی آمریکایی MAERSK SARATOGA در خلیج عدن، کشتی آمریکایی APL DETROIT در دریای سرخ، کشتی انگلیسی HUANG PU در دریای سرخ و کشتی PRETTY LADY که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود.

نیروی هوایی یمن با استعانت از خداوند متعال یک عملیات نظامی استثنایی را با هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ انجام داد.

یگان موشکی نیروهای مسلح یمن با استعانت از خداوند متعال در عملیات نظامی تعدادی از اهداف اسرائیلی را در منطقه ام الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

کد خبر 6062983

دیگر خبرها

  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • موج جدید حملات موشکی لبنان به اسرائیل/ اصابت چند موشک به شلومی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • شهادت ۱۸ فلسطینی در جریان فرود اشتباه کمک‌های هوایی
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی